Emirates usprawniły proces zwrotów pieniędzy za zakupione bilety

Linie Emirates podjęły działania, mające na celu restrukturyzację procedur i zwiększenie wydajności. Obecnie Emirates przygotowują się do obsługi 150 tysięcy wniosków na miesiąc. Na rozpatrzenie czeka prawie pół miliona wniosków.
Klienci, którzy chcieliby otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić bilety na podróżne vouchery, mogą to zrobić za pomocą formularza online dostępnego na stronie internetowej Emirates. Mogą oni również skontaktować się ze swoim biurem podróży i tam szukać wsparcia.
Tim Clark, prezes linii Emiratem, powiedział: „To dla nas trudny okres, podobnie jak dla wszystkich linii lotniczych. Zaczynamy korzystać z naszych rezerw gotówkowych, aktywnie przetwarzając zwroty – to nasz obowiązek i odpowiedzialność. Chcielibyśmy zapewnić naszych klientów i partnerów handlowych, że będziemy honorować zwroty pieniędzy i że staramy się przyspieszyć ten proces.
Sytuacja była dynamiczna we wczesnych tygodniach pandemii, ale od tego czasu zmieniliśmy nasze zasady dotyczące zwrotów w związku z COVID-19, stosując proste, ujednolicone procedury, które stawiają klientów na pierwszym miejscu. Kontaktowaliśmy się również z podróżnymi, którzy wcześniej złożyli wnioski o zwrot pieniędzy lub zmianę rezerwacji, aby poinformować ich o dostępności nowych opcji. Mamy szczerą nadzieję, że nasi klienci i partnerzy handlowi zdecydują się na ponowną rezerwację biletów i polecą liniami Emirates w późniejszym terminie. Czekamy z niecierpliwością na tych, którzy zdecydowali się zatrzymać swoje bilety lub wymienić je na podróżne vouchery i z przyjemnością ponowne powitamy ich na pokładach naszych samolotów. Jak tylko będziemy mogli wznowić usługi, niezwłocznie o tym poinformujemy.”
Klientom, których dotknęły odwołania lotów i ograniczenia podróży, linie Emirates oferują trzy opcje:
• Zachowanie biletu przez okres do 24 miesięcy i opcję telefonicznej zmiany daty lotu na inny dogodny termin. Emirates rozszerzyły tę opcję na wszystkie bilety zarezerwowane przed 1 lipca br., które dotyczą podróży mających odbyć się przed 1 grudnia br.
• Wymianę niewykorzystanej części biletów na podróżny voucher, odpowiadający kwocie zapłaconej za pierwotną rezerwację. Voucher może być użyty na zakup dowolnego produktu lub usługi Emirates. W przypadku vouchera nie obowiązują opłaty za zmianę rezerwacji podróży, co daje klientom większą swobodę zmiany jej terminu, gdy będą ponownie gotowi do podróży.
• Zwrot środków. Klienci, którzy zdecydowali się zatrzymać bilet lub podróżny voucher, mogą nadal ubiegać się o zwrot pieniędzy, jeśli nie mogą podróżować. Opłaty za zwrot biletu nie są przewidziane.
Więcej informacji na temat zasad dotyczących zwrotów, a także najnowsze informacje od Emirates związane z COVID-19 można znaleźć tutaj: https://www.emirates.com/ae/english/help/covid-19/
Ostatnio linie Emirates podjęły większe środki bezpieczeństwa, m.in. wszyscy członkowie personelu pokładowego i naziemnego Emiratem pozostający w bezpośrednim kontakcie z pasażerami będą od teraz zakładać osobiste wyposażenie ochronne (PPE), w skład którego wchodzi jednorazowy fartuch ochronny zakładany na mundur oraz gogle, maseczka i rękawiczki.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Rekordowy listopad na Lotnisku Chopina – ponad 1,8 mln pasażerów
Listopad 2025 okazał się rekordowym miesiącem w historii Lotniska Chopina w Warszawie.…
0 Komentarzy1 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty










