Indywidualni klienci Marriott odwołają rezerwację i otrzymają zwrot

Marriott
fot. marriott.com

Komunikat sieci Marriott wysłany do klientów indywidualnych informuje, że sieć zmieniła tymczasowo politykę odwoływania rezerwacji, w reakcji na epidemię wirusa COVID-19.

Marriott dostosowuje swój regulamin do sytuacji związanej z wirusem COVID-19, szczególnie w części regulującej możliwość odwoływania dokonanych rezerwacji. Goście indywidualni, którzy zarezerwowali nocleg za przedpłatą do 30 kwietnia 2020 roku mogą odwołać przyjazd i otrzymać zwrot kosztów, pod warunkiem, że podejmą decyzję do 24 godzin przed przyjazdem do hotelu.

Nowe rezerwacje w Marriott też można odwołać

Klienci indywidualni, którzy dokonują nowych rezerwacji do 30 kwietnia 2020 będą mogli je odwołać lub zmienić bez ponoszenia kosztów, do 24 godzin przed zaplanowanym przyjazdem.

„Z czujnością i 24 godziny na dobę monitorujemy sytuację z rozprzestrzenianiem się COVID-19 na świecie i podejmujemy niezbędne środki bezpieczeństwa. Nasze obiekty dostosowują się do zaleceń WHO oraz organów odpowiedzialnych za przeciwdziałanie epidemii, dbając o bezpieczeństwo gości” – poinformował prezes firmy w komunikacie.

Czytaj także: Costa Cruises zawiesza wszystkie rejsy na świecie