Fly.pl w nowej odsłonie

Internetowy agent turystyczny Fly.pl uruchomił nową odsłonę serwisu do rezerwacji wycieczek – stronę bardziej intuicyjną, przejrzystą i zoptymalizowaną, zgodnie z najnowszymi trendami w turystyce i sprzedaży e-commerce.
Nowa strona Fly.pl ma być prostsza w obsłudze i bardziej czytelna. W ścieżce rezerwacyjnej pojawiły się ułatwienia, zgodnie z zasadami dobrego user experience. Portal został dostosowany do aktualnych wytycznych Google’a, zyskał ponadto nową szatę graficzną i jeszcze więcej wartościowych treści.
Serwis został też dostosowany do nowych trendów w turystyce i nowych typów produktu, takich jak city breaks i coraz bardziej popularne wycieczki objazdowe. W ścieżce rezerwacyjnej pojawiły się także usługi dodatkowe, np. możliwość zarezerwowania parkingu przy lotnisku. Łatwiejsza nawigacja skraca czas wyboru oferty
Łatwiejsze porównanie hoteli
W nowym serwisie Fly.pl zostały wyeksponowane największe atuty rezerwacji w internetowym biurze agencyjnym, czyli możliwość porównania ofert różnych organizatorów. Nowa prezentacja produktu dotyczy nie tylko wyglądu strony, lecz także rozbudowania najbardziej istotnych elementów oferty, szczególnie w wersji mobilnej. Użytkownik w przejrzysty sposób widzi, który hotel jest najtańszy, jakie ma możliwości zakwaterowania i ma jasno przedstawioną kalkulację ceny na każdym kroku.
Strategia mobile first
Fly.pl odchodzi od schematu, w którym pierwszym krokiem jest budowa wersji desktopowej, a dopiero później dostosowywanie jej do urządzeń mobilnych. Zamiast okrajać produkt pod smartfony i tablety, nowa strona powstała od bardzo funkcjonalnej wersji mobilnej, która następnie została rozbudowywana pod większe ekrany.
„Nowa strona zgodnie z bieżącymi trendami jest zoptymalizowana pod urządzenia mobilne, w jeszcze większym stopniu niż poprzednia. Od dawna widzimy, jak duży potencjał ma ten kanał w perspektywie zakupów internetowych. Pracujemy nad kolejnymi udoskonaleniami, uruchomienie nowego serwisu to mocny początek zmian” – wyjaśnia Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce Fly.pl.
Łatwość użytkowania
Strona została stworzona zgodnie z aktualnymi wymogami web-usability, czyli najwyższymi standardami pod względem łatwości użytkowania i funkcjonalności. W serwisie Fly.pl zastosowane zostały wytyczne dotyczące projektowania „przyjaznych” (user-friendly) stron internetowych. Postawiono na wizualną lekkość, nowoczesny design i przejrzystość. Serwis został wzbogacony o duże zdjęcia, dzięki którym użytkownik już na etapie wyboru wycieczki może oczami wyobraźni przenieść się na wakacje.
„Prezentowana dziś strona jest jednym z etapów zaplanowanych zmian technologicznych i wizualnych naszego serwisu. Nowa odsłona FLY.PL to nasz największy projekt, nad którym pracowaliśmy przez ostatnie miesiące. Jestem przekonany, że będzie ona krokiem milowym w dalszym rozwoju firmy” – podsumowuje Grzegorz Bosowski, prezes Fly.pl.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










