TOP Touristik coraz silniejszy w Polsce
Niemiecka marka obecna na polskim rynku od 2015 roku z optymizmem patrzy na przyszły rok, licząc na jeszcze większe wzrosty sprzedaży. Oferta Lato 2020 jest już dostępna, przy czym zwiększona została liczba połączeń obsługiwanych przez tanie linie – touroperator stawia na pakiety dynamiczne.
W ubiegłym roku TOP Touristik obsłużył w Polsce ok. 10 tys. klientów i ma nadzieję, że w 2019 przekroczyć barierę 15 tys. klientów. Jeden z dwudziestu największych touroperatorów w Polsce w przyszłym roku chce zwiększyć zasięg rozpoznawalności marki TOP Touristik. Optymistyczne prognozy na 2020 daje obserwacja przedsprzedaży oferty na przyszłoroczne lato – widać znaczny wzrost liczby rezerwacji, na poziomie podobnym do ubiegłorocznego.
Więcej egzotyki
W sezonie 2020 TOP Touristik zwiększył produkt na rynku egzotycznym – głównie w Tajlandii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, zauważył duże zainteresowanie tym kierunkiem wśród klientów i otrzymuje atrakcyjne ceny od kontrahentów.
Touroperator stawia w dużej mierze na pakiety dynamiczne. Zwiększona została siatka połączeń z polskich lotnisk, w tym przede wszystkim tych dostępnych z Warszawy, Katowic i Krakowa, obsługiwanych przez Ryanair i WizzAir.
Prawdziwe dynamiczne pakietowanie
„Znajomość dynamicznego pakietowania sukcesywnie się zwiększa, duża liczba agentów turystycznych przekonuje się do tego typu rozwiązania na polskim rynku. Jest to jeszcze dość „specyficzne” pojęcie w żargonie turystycznym, jednak zaznajomienie się z produktem daje agentom szerokie możliwości podczas prezentacji oferty. Mają możliwość wyboru niestandardowej liczby dni pobytu dla klientów, mogą również wybierać spośród wielu lotnisk w Polsce, jak i za granicą. Możemy zauważyć, że duży touroperatorze w Polsce również zaczynają bratać się z dynamicznym pakietowaniem” – tłumaczy dr Daniel Esavandi – jeden z założycieli i CEO TOP Touristik.
Dynamiczne pakietowanie wymaga specjalistycznych narzędzi rezerwacyjnych, a takimi nie posługuje się wiele firm na polskim rynku. To jeden z powodów, dla których TOP Touristik bardzo szybko zyskał w Polsce popularność – przeniósł sprawdzone w Niemczech rozwiązania technologiczne. Firma już w 2018 roku została uznana za 19. największego touroperatora w Polsce (ranking Wiadomości Turystycznych Touroperatorzy 2018). Celem na polskim rynku jest wejście do pierwszej dziesiątki.
Cel: 10 tys. hoteli
TOP Touristik założyła w 2015 roku grupa niemieckich inwestorów, z wieloletnim doświadczeniem w projektach turystycznych na rynku niemieckim. Korzysta z 15-letniego doświadczenia w pakietowaniu dynamicznym oraz ze współpracy z wysokiej jakości globalnymi kontrahentami na całym świecie.
W ofercie firmy znajduje się ponad 3 tys. hoteli na całym świecie. Do głównych kierunków produktu należą: Hiszpania, Malta i Cypr. Planuje zwiększyć liczbę kierunków oraz liczbę hoteli do 10 tys. hoteli, aby zwiększyć opcje wyboru oferty dla agentów turystycznych i ich klientów.
„Cały czas udoskonalamy nasz produkt turystyczny i staramy się uruchamiać nowe kierunki dla naszych klientów, w tym roku nowościami w naszym portfolio są: Turcja, Egipt, Singapur i Wietnam. Wkrótce dołączymy do nich Stany Zjednoczone. Dajemy elastyczność w doborze terminu, długości pobytu, a także miejsca wylotu klientom” – mówi dr Daniel Esavandi.
Ceny w czasie rzeczywistym
Ceny ofert TOP Touristik są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Koszt rezerwacji jest potwierdzany niezwłocznie tego samego dnia we wszystkie dni robocze.
Zgodnie z prawem turystycznym obowiązującym w Polsce, touroperator posiada gwarancję ubezpieczeniową TU Europa, w wysokości 2,16 mln zł (dla organizatorów, którzy oferują pakiety turystyczne w oparciu o przeloty tanimi i regularnymi liniami lotniczymi oraz czarterami). TOP Touristik jest członkiem Polskiego Związku Organizatorów Turystyki oraz Polskiej Izby Turystyki.
Materiał powstał we współpracy z marką TOP Touristik.
POWIĄZANE WPISY
3 września 2025
Raport PIT: Egipt odzyskuje popularność, Turcja nadal liderem. Ceny nieznacznie w górę, poniżej poziomu inflacji
Na czele rankingu ulubionych kierunków ponownie Turcja, która już od kilku lat pozostaje…
0 Komentarzy11 Minuty
2 września 2025
Itaka z rekordową gwarancją ubezpieczeniową. 558 mln zł na sezon 2025/2026
Biuro podróży Itaka zabezpieczyło swoich klientów rekordową gwarancją ubezpieczeniową na…
0 Komentarzy2 Minuty
1 września 2025
Biura podróży – koszty imprez turystycznych bez większych zmian
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 i 9 sierpnia 2026…
0 Komentarzy3 Minuty
1 września 2025
Kampania City Break to MY wraca. eSky stawia na różnorodność i AI w podróżach
ESky.pl wraca z kampanią City Break to MY. Nowa odsłona akcji pokazuje, że city break to…
0 Komentarzy5 Minuty
29 sierpnia 2025
Wiele marek, jeden zarząd. Invia, Travelplanet i Wakacje.pl łączą siły w regionie CEE
Każdy rynek i każda marka mają znaczenie – to główny przekaz pierwszego wspólnego…
0 Komentarzy5 Minuty
16 września 2025
TOP Touristik świętuje 10-lecie działalności
W Poznaniu odbyła się uroczystość z okazji 10-lecia działalności TOP Touristik. W…
0 Komentarzy1 Minuty
15 września 2025
My Blue Riviera prezentuje ofertę dla sektora MICE
W ubiegłym tygodniu w Warszawie My Blue Riviera przedstawiło ofertę dla polskich biur…
0 Komentarzy1 Minuty
10 września 2025
Kiwi.com: Jesień coraz popularniejszym sezonem podróży Polaków
Podróże poza sezonem zyskują na znaczeniu. Dane Kiwi.com pokazują, że tej jesieni liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
8 września 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na sezon lato 2026 ruszyły umiarkowanie w górę
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 i 9 sierpnia 2026…
0 Komentarzy3 Minuty
3 września 2025
Raport PIT: Egipt odzyskuje popularność, Turcja nadal liderem. Ceny nieznacznie w górę, poniżej poziomu inflacji
Na czele rankingu ulubionych kierunków ponownie Turcja, która już od kilku lat pozostaje…
0 Komentarzy11 Minuty
2 września 2025
Itaka z rekordową gwarancją ubezpieczeniową. 558 mln zł na sezon 2025/2026
Biuro podróży Itaka zabezpieczyło swoich klientów rekordową gwarancją ubezpieczeniową na…
0 Komentarzy2 Minuty
1 września 2025
Biura podróży – koszty imprez turystycznych bez większych zmian
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 i 9 sierpnia 2026…
0 Komentarzy3 Minuty
1 września 2025
Kampania City Break to MY wraca. eSky stawia na różnorodność i AI w podróżach
ESky.pl wraca z kampanią City Break to MY. Nowa odsłona akcji pokazuje, że city break to…
0 Komentarzy5 Minuty
29 sierpnia 2025
Wiele marek, jeden zarząd. Invia, Travelplanet i Wakacje.pl łączą siły w regionie CEE
Każdy rynek i każda marka mają znaczenie – to główny przekaz pierwszego wspólnego…
0 Komentarzy5 Minuty
16 września 2025
TOP Touristik świętuje 10-lecie działalności
W Poznaniu odbyła się uroczystość z okazji 10-lecia działalności TOP Touristik. W…
0 Komentarzy1 Minuty
15 września 2025
My Blue Riviera prezentuje ofertę dla sektora MICE
W ubiegłym tygodniu w Warszawie My Blue Riviera przedstawiło ofertę dla polskich biur…
0 Komentarzy1 Minuty
10 września 2025
Kiwi.com: Jesień coraz popularniejszym sezonem podróży Polaków
Podróże poza sezonem zyskują na znaczeniu. Dane Kiwi.com pokazują, że tej jesieni liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
8 września 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na sezon lato 2026 ruszyły umiarkowanie w górę
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 i 9 sierpnia 2026…
0 Komentarzy3 Minuty
3 września 2025
Raport PIT: Egipt odzyskuje popularność, Turcja nadal liderem. Ceny nieznacznie w górę, poniżej poziomu inflacji
Na czele rankingu ulubionych kierunków ponownie Turcja, która już od kilku lat pozostaje…
0 Komentarzy11 Minuty