Koleje Mazowieckie będą promować Mazowsze
Chcemy wspierać działania MROT i dać pasażerom naszych pociągów możliwość dowiedzenia się, do jakich atrakcyjnych obiektów na Mazowszu warto się wybrać – powiedział podczas konferencji prasowej Dariusz Grajda, członek zarządu i dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich.
Dorota Zbińkowska, dyrektor biura Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, podkreśliła: „Cieszymy się z tej współpracy, zwłaszcza, że Koleje Mazowieckie sa od czerwca członkiem MROT. Dzięki współpracy z Kolejami Mazowieckimi ziwększymy zasięg terytorialny naszej promocji. Na pokładach pociągów przewoźnika chcemy okazjonalnie udostępniać nasz magazyn turystyczny „Moda na Mazowsze”.
Dariusz Grajda powiedział: „Chcemy wspólnie z MROT obudować największe atrakcje turystyczne Mazowsza szlakami prowadzącymi do nich, informacjami o nich, o zniżkach, informacjami o miejscach, gdzie można zjeść i przenocować. Jesteśmy przewoźnikiem, który w 100 proc. należy do samorządu wojewódzkiego i działania promocyjne regionu są dla nas czymś naturalnym.
Mamy w swojej ofercie Bilet Turysty. Jest on ważny przez dziesięć dni, w tym czasie można wybrać dowolne trzy dni. Cena biletu to tylko 67 złotych. Bilet jest doskonałym ułatwieniem przy zwiedzaniu Mazowsza, naszymi pociągami można dojechać m.in. do Skierniewic, Kutna, Sierpca, Ostrołęki.”
Koleje Mazowieckie przewiozły w 2017 roku 62 mln pasażerów. Codziennie przewożą, 150 – 180 tys. osób. Firma zatrudnia prawie 3 tysiące osób i dysponuje rocznym budżetem w wysokości 800 mln zł.
Jak co roku Koleje Mazowieckie uruchomiły na wakacje połączenia „Słonecznego Pociągu”. Wyrusz on przed godziną siódmą rano z Warszawy i po pięciu godzinach i dwudziestu minutach dociera do Ustki. Bilet na tej trasie kosztuje jedynie 60 zł (studenci płacą 30 zł). W 2017 roku ze „Słonecznego Pociągu” skorzystało 115 tys. pasażerów a w ciągu 14 lat – ponad milion osób.
Dariusz Grajda podkreślił: „Wiele osób podróżujących tym pociągiem jedzie na krótkie wypady do miast położonych na trasie. Wysiadają w Ostrołęce, Małborku, kilka godzin zwiedzają i wracają. To świetny sposób na wycieczki typu „city break” do mniejszych miejscowości.”
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Koreańska agencja PR otwiera drzwi na polskim rynku
Przedstawicielstwo Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej…
0 Komentarzy1 Minuty
26 kwietnia 2024
Polski urzędnik promuje turystykę – przejechał 280 km rowerem z Berlina do Poznania
Co robi urzędnik? Odruchowa odpowiedź na to pytanie – choć nieco krzywdząca – brzmi…
0 Komentarzy5 Minuty
26 kwietnia 2024
Gdańsk dołącza do Przewodnika Michelin
Na mocy umowy podpisanej przez Polską Organizację Turystyczną ze słynnym Przewodnikiem…
0 Komentarzy2 Minuty
25 kwietnia 2024
Rankomat.pl: szykuje się rekordowa majówka pod względem wyjazdów za granicę. Najchętniej wybieramy Włochy i Hiszpanię
Majówka w 2024 roku ma być rekordowa pod względem zagranicznych wyjazdów – z Polski…
0 Komentarzy6 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
22 kwietnia 2024
Powstał Polski Klaster Enoturystyczny. Rośnie popularność polskich winnic
Razem z rosnącą liczbą polskich winnic, rozwija się u nas także enoturystyka. W kraju…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
19 kwietnia 2024
Ryanair wprowadza 24-godzinną wyprzedaż. Loty od 12 euro
Ryanair uruchomił dziś (19 kwietnia) największą 24-godzinną wyprzedaż błyskawiczną w tym…
0 Komentarzy1 Minuty