Louvre Groupe przejmuje luksusowe hotele Hôtels & Préférence

Groupe du Louvre, macierzysta spółka Louvre Hotels Group, poinformowała o podpisaniu umowy w sprawie przejęcia większościowego pakietu udziałów w sieci luksusowych hoteli Hôtels & Préférence. To przejęcie wzbogaca ofertę spółki o 140 hoteli, głównie 4- i 5-gwiazdkowych, znajdujących się we Francji i innych krajach.
Przejęcie sieci Hôtels & Préférence otwiera nowy etap strategicznych działań Louvre Hotels Group, mających na celu wzmocnienie oferty grupy i jej dalszy rozwój zarówno we Francji, jak i na rynkach zagranicznych. Utworzona w 2000 r. sieć Hôtels & Préférence rozwijała się w bardzo szybkim tempie. Dziś może pochwalić się 140 obiektami, w tym 122 we Francji i 18 w innych krajach Europy, w Chinach, Kanadzie oraz Kolumbii. W sieci znajduje się 9 165 pokoi, 80% z nich w kategoriach 4*+ oraz 5*.
Umowa zawarta pomiędzy Louvre Hotels Group i siecią Hôtels & Préférence tworzy szereg płaszczyzn do współpracy oraz wzmacnia istniejące oferty poprzez wymianę umiejętności i kompetencji, tym samym oferując nowe możliwości obecnym i przyszłym właścicielom hoteli.
Pierre-Frédéric Roulot, Prezes Groupe du Louvre i Jin Jiang International, Europe, powiedział: „Hôtels & Préférence powiększa nasze portfolio o „pałace” oraz obiekty luksusowe i o charakterze wypoczynkowym, jak również o hotele butikowe, hotele biznesowe oraz wiele pojedynczych obiektów z unikatowym charakterem.To naturalne poszerzenie naszej pozycji i strategii dalszego rozwoju firmy. Mamy takie same, wysokie standardy działalności, hołdujemy tym samym wartościom i staramy się korzystać z tych samych okazji do potencjalnej współpracy w celu dalszego rozwoju we Francji i innych krajach.”
W celu utrzymania proponowanej wartości, Hôtels & Préférence pozostanie niezależną siecią. Groupe du Louvre nie planuje również działań rebrandingowych.
Yannick Gavelle, dyrektor zarządzający i współzałożyciel Hôtels & Préférence, powiedział: „Ta umowa jest wspaniałą szansą dla Hôtels & Préférence, aby stać się globalnym graczem w swoim segmencie rynku. Dzięki naszemu większościowemu udziałowcowi będziemy mogli dalej rozwijać naszą markę, nasze zespoły i środki do prowadzenia szerszych i bardziej wydajnych działań marketingowych, komunikacyjnych oraz wspierających sprzedaż.”
POWIĄZANE WPISY
24 listopada 2025
IGHP: Październik przyniósł stabilne wyniki w polskich hotelach
Obłożenie hoteli w Polsce w październiku 2025 roku utrzymało się na stabilnym poziomie, a…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2025
Otwarto nowy najwyższy hotel na świecie – Ciel Dubai Marina
15 listopada 2025 roku oficjalnie otwarto Ciel Dubai Marina, należący do Vignette…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż „Konie, Byki, Limeryki”
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż zatytułowany „Konie, Byki,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
TRIBE współpracuje z ASP Wrocław i MIXD w projekcie edukacyjnym dla studentów
TRIBE ogłasza rozpoczęcie projektu edukacyjnego „Exploring TRIBE” realizowanego we…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2025
Arche otworzy hotel Metalowiec w Muszynie
Arche SA przygotowuje otwarcie nowego hotelu w Muszynie. Arche Metalowiec Muszyna,…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2025
Mazury bez tłumów: Karwica przyciąga miłośników ciszy i natury
Coraz więcej Polaków wybiera Mazury zamiast zagranicznych kurortów, szukając ciszy,…
0 Komentarzy6 Minuty
6 listopada 2025
Accor podsumowuje wyniki za trzeci kwartał 2025 roku
Grupa Accor poinformowała o wzroście przychodów w trzecim kwartale 2025 roku o 3,1 proc.…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2025
GRIFID Hotels prezentuje pięciogwiazdkowy hotel Noa w Złotych Piaskach
Grupa GRIFID Hotels prezentuje swój najnowszy obiekt - pięciogwiazdkowy hotel GRIFID Noa,…
0 Komentarzy2 Minuty










