Rainbow – przychody w kwietniu wyższe o 24 proc.

Wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w kwietniu wyniosła 47,4 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 38,1 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 24,4 proc.
Przychody z pośrednictwa wyniosły 5,5 mln zł i były wyższe o 12,2 proc od przychodów analogicznego okresu 2016 roku, które wyniosły 4,9 mln zł.
Łączne przychody ze sprzedaży w miesiącu kwietniu 2017 wyniosły 52,9 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 43,0 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 23,0 proc..
Przychody w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2017 roku, które wyniosły 261,0 mln zł i są wyższe o 22,7 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2016 roku, które wyniosły 212,8 mln zł.
Łączne przychody ze sprzedaży spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2017 roku wyniosły 273,2 mln zł i są wyższe o 18,5 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2016 roku, które wyniosły 230,6 mln zł.
Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w kwietniu 2017 r. wyniosła 47,4 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 38,1 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 24,4 proc.. Skonsolidowane przychody z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) wyniosły 8,2 mln zł i były wyższe o 2,5 proc. od przychodów analizowanego okresu roku 2016, które wyniosły 8,0 mln zł. Łączne skonsolidowane przychody ze sprzedaży w miesiącu kwietniu 2017 wyniosły 55,6 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 46,1 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 20,6 proc.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży imprez turystycznych Grupy w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2017 roku wyniosły 261,0 mln zł i są wyższe o 22,7 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2016 roku, które wyniosły 212,8 mln zł. Skonsolidowane przychody z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym wyniosły 18,6 mln zł i były niższe o minus 21,2 proc. od przychodów analizowanego okresu roku 2016, które wyniosły 23,6 mln zł. Łączne, skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2017 roku wyniosły 279,6 mln zł i są wyższe o 18,3 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2016 roku, które wyniosły 236,4 mln zł.
POWIĄZANE WPISY
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty










