Rainbow promuje wycieczki objazdowe

archiwum Rainbow

1 lutego rozpoczęła się w Rainbow kampania, której głównym celem jest wsparcie sprzedaży wycieczek objazdowych, ale wielbiciele wczasów również mogą liczyć na znakomite rabaty i korzyści dodatkowe. Akcji towarzyszy spot pt. „Ile Ty masz lat” emitowany od 06 lutego w TV, oraz na VOD.

W promocji „Ale Objazd !Ale Wczasy”, która rozpoczęła się 1 lutego klienci oprócz atrakcyjnych rabatów mogą liczyć na wiele dodatkowych benefitów. Aby zachęcić do zakupu wycieczek objazdowych i 7+7 Rainbow oferuje m.in. vouchery na bilety wstępów o wartości nawet do 100 euro od osoby, oraz dla posiadaczy Karty Stałego Klienta parking przy lotnisku za 1 pln. Klienci rezerwujący wczasy otrzymują „Przyjacielski rabat” dzięki któremu można zyskać nawet 400 pln dodatkowego rabatu. Dla wszystkich klientów dostępne są miejsca premium w samolotach na wybranych trasach za 50% ceny oraz dodatkowy bagaż+ posiłek na pokładzie samolotu za 1 pln. Niespodzianek jest jeszcze więcej.
Kampanię wspierają dedykowane materiały w punktach sprzedaży, kampania w internecie oraz spot emitowany w wybranych stacjach TV oraz na VOD od 06 lutego nazwany „Ile Ty masz lat”. Spot jest kontynuacją idei „Wakacje dla odmiany”. Za kreację odpowiada agencja reklamowa „Fat Baby”, za produkcję „Flota Filmowa”, natomiast za zakup czasu antenowego dom mediowy „Blueway Com”

Emilia Bratkowska, dyrektor marketingu w Rainbow, powiedziała: “Tym razem w kampanii telewizyjnej postanowiliśmy zaakcentować wycieczki objazdowe i 7+7 – łączące zwiedzanie i wypoczynek. Rainbow ma największą na rynku tego typu ofertę, więc naturalną koleją rzeczy była chęć przypomnienia o tym szerszemu odbiorcy. Spot, w zabawny sposób, mówi o rodzicach, którzy wybierają się na zwiedzanie z Rainbow, zostawiając, dla odmiany, dorosłego syna samego w domu.”