Amadeus wprowadza wirtualny portfel
Wirtualny, przedpłacony portfel Amadeus B2B Wallet Prepaid to rozwiązanie oferujące dwie wirtualne karty podłączone do jednego konta. Jedna z nich pozwala agencjom podróży uzyskiwać rabaty od każdej wydanej kwoty, druga zaś – unikać dodatkowych opłat stosowanych przez niektórych dostawców usług turystycznych.
Co więcej, agencje podróży mogą także zaoszczędzić czas, bowiem obie opcje są całkowicie zintegrowane z interfejsem sprzedaży, dzięki czemu płatności można dokonać w czasie rezerwacji podróży.
Choć agencje podróży zawierają z dostawcami transakcje warte 332 mld EUR rocznie, to tylko 20 proc. z nich używa do tego wirtualnych kart płatniczych, a 61 proc. nie jest z nimi zaznajomiona. Dlaczego zatem wirtualne karty nie znalazły się jeszcze w centrum zainteresowania? Czy powodem mogą być opłaty naliczane przez linie lotnicze, a może brak elastyczności, by efektywnie zarządzać gotówką?
Amadeus stworzył rozwiązanie, które rozwieje wątpliwości, pozwoli generować oszczędności oraz zwiększy użycie wirtualnych kart. Możliwość wyboru między zarabianiem, oszczędzaniem lub pożyczaniem przy dokonywaniu płatności dostawcom stanie się możliwa dzięki wachlarzowi wirtualnych kart płatniczych Amadeus, które pozwolą agencjom podróży optymalizować przepływy gotówki.
Amadeus B2B Wallet Prepaid uzupełnia istniejącą ofertę wirtualnej karty kredytowej Amadeus, udostępniając agencjom podróży pełny wachlarz narzędzi do zarządzania finansami.
Celia Pereiro, szefowa działu Travel Payments w Amadeus, powiedziała: „Branża turystyczna powoli przekonuje się do płacenia kartami wirtualnymi, ale stoi przed nią jeszcze szereg wyzwań, którym należy sprostać, by w pełni zrealizować potencjał tego rozwiązania. Amadeus wprowadza innowacyjne podejście, które pozwala agencjom podróży zwiększyć oszczędności oraz zminimalizować koszty związane z płatnościami. Wirtualne karty płatnicze są powszechnie akceptowane, więc biura mogą bez przeszkód używać ich podczas transakcji ze wszystkimi dostawcami – od przewoźników niskokosztowych, przez wypożyczalnie samochodów, aż po hotele. B2B Wallet daje możliwość wyboru i elastyczność, o którą starały się biura podróży w zakresie rozwiązań płatniczych – potwierdza to wiele pozytywnych opinii, które do tej pory otrzymaliśmy. Obecnie wdrażamy to rozwiązanie z szeregiem klientów w Europie, a także prowadzimy rozmowy z setkami kolejnych zainteresowanych.”
Jakie korzyści dają wirtualne karty?
Korzyści dla biur podróży:
Zmniejszenie ryzyka oszustwa
Usprawnienie rozliczeń z klientami i dostawcami
Zwiększenie kontroli nad wydatkami na podróże u klientów korporacyjnych
Zabezpieczenie w przypadku bankructwa dostawcy usług turystycznych
Zautomatyzowane, szybkie oraz proste płatności na rzecz kontrahentów
Korzyści dla dostawców usług podróżnych:
Natychmiastowy przepływ środków pieniężnych
Poprawa przepływu gotówki
Zmniejszenie ryzyka towarzyszącego działalności na niestabilnych rynkach
Rozwiązanie będzie prezentowane 24-25 lutego 2016 r., na stoisku Amadeus podczas Business Travel Show w Londynie.
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty