PolskiBus.com – już niedługo 20 mln pasażerów

archiwum PolskiegoBusa

PolskiBus.com, przewiózł już ponad 16 milionów pasażerów od początku swojej działalności. Pod koniec ubiegłego roku uruchomiono kolejne połączenie międzynarodowe, tym razem do Budapesztu. Klienci mają do dyspozycji dwie nowe strony internetowe PolskiBus.com oraz PolskiBusGold.com wraz z Systemem Rezerwacji Wybranych Miejsc

Piotr Pogonowski, dyrektor ds. marketingu i komunikacji PolskiBus.com, powiedział: „16-milionowy pasażer na pokładzie naszych komfortowych autokarów jest dla nas doskonałym dowodem uznania, że to co robimy jest potrzebne i pożądane przez mieszkańców Polski. Jestem przekonany, że przy obecnym szybkim tempie wzrostu sprzedaży biletów już niedługo przekroczymy magiczną liczbę 20 milionów zadowolonych klientów. Jesteśmy niezwykle wdzięczni za zaufanie i lojalność, którymi codziennie obdarzają nas nasi pasażerowie. To właśnie dla nich prowadzimy tę działalność i codziennie dbamy o najwyższą jakość świadczonych usług, nieustannie wyznaczając nowe, wysokie standardy.”

Rok 2015 był kolejnym rokiem dynamicznego rozwoju oferty firmy w Polsce. We wrześniu PolskiBus.com uruchomił 8 nowych linii docierających do 17 nowych miast, a także wprowadził na rynek nową luksusową markę PolskiBusGold.com. Łączna wartość inwestycji w 2015 r. wyniosła ponad 50 mln zł, w tym ponad 10 mln zł przeznaczono na najnowszą flotę ekskluzywnych autokarów. Ponadto miało miejsce otwarcie kolejnej międzynarodowej linii w siatce połączeń PolskiBus.com, tym razem do Budapesztu jako przedłużenie linii P6 Warszawa – Radom – Kielce – Kraków.
W ubiegłym roku PolskiBus.com zaprezentował nową odsłonę swojej strony internetowej, charakteryzującej się nowoczesnym i jeszcze bardziej przejrzystym layoutem. Również PolskiBusGold.com doczekał się własnej strony internetowej oraz wprowadzenia systemu rezerwacji konkretnych miejsc w autokarze.