Dolnośląska Organizacja Turystyczna prezentuje nowy spot – Dolny Śląsk Travel
fot. materiały prasowe
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zaprezentowała nowy spot promocyjny „Dolny Śląsk Travel”, ukazujący najważniejsze atrakcje regionu oraz miejsca odbudowane po ubiegłorocznej powodzi.
W filmie zaprezentowano m.in. Pałac Kamieniec, Zdrój Wojciech w Lądku-Zdroju, Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju, ceramikę bolesławiecką oraz Jaskinię Niedźwiedzią w Stroniu Śląskim. Ujęcia obejmują również turystykę aktywną, w tym rowerową i pieszą, a także Wrocław jako stolicę regionu. W materiale pojawiają się kadry hoteli, restauracji oraz lokalnych atrakcji, które ilustrują ofertę turystyczną regionu.
„Dolny Śląsk to region niezwykle różnorodny i piękny – od majestatycznych gór po historyczne miasta. To miejsce, które warto odkrywać o każdej porze roku, bo każda odsłona naszego województwa ma w sobie coś wyjątkowego. Nowy spot pokazuje, że Dolny Śląsk jest gotowy, by inspirować turystów z Polski i z zagranicy – zarówno tych, którzy szukają aktywnego wypoczynku, jak i tych, którzy cenią kulturę, historię i najwyższą jakość usług turystycznych” – powiedział Wojciech Bochnak, Wicemarszałek Województwa Dolnośląskiego.
Spot udostępniono m.in. w serwisie YouTube oraz na stronie internetowej www.dolnyslask.travel. Film zostanie wykorzystany w kampaniach prowadzonych w pociągach PKP Intercity oraz kolei regionalnych Dolnego i Górnego Śląska oraz Opolszczyzny. Wraz z Polską Organizacją Turystyczną DOT planuje również emisję spotu w kampaniach na rynkach niemieckim i niderlandzkim, promujących nowe połączenia kolejowe między Niemcami a Wrocławiem.
„Spot będzie szeroko udostępniany partnerom Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, ponieważ od początku powstawał w konsultacji z przedstawicielami branży turystycznej. DOT jako stowarzyszenie łączy potencjały przedsiębiorców i samorządów – to właśnie z tej współpracy powstał cały projekt. Tak samo będziemy dystrybuować jego efekty, w tym nowy spot, aby wspólnie promować Dolny Śląsk w kraju i za granicą” – powiedział Adam Zawada, prezes DOT.
Produkcja powstała w ramach projektu „Odbudowa potencjału turystycznego Dolnego Śląska po powodzi z września 2024 poprzez zintensyfikowane działania promocyjne”, finansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki przy wsparciu Samorządu Województwa Dolnośląskiego.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Nowy Targ – stolica Podhala pełna atrakcji
Nowy Targ to górska stolica Podhala, malowniczo położona nad Białym i Czarnym Dunajcem. Z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Mazowieckie city breaks – odkryj Radom, Płock, Siedlce i Żyrardów
Jesień i zima to idealny moment, aby spojrzeć na Mazowsze z innej, mniej oczywistej…
0 Komentarzy8 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Magda Plutecka nową dyrektorką ds. HR i Komunikacji w Sun&Fun Holidays
Sun&Fun Holidays ogłosiło Magdę Plutecką nową dyrektorką ds. HR i Komunikacji.…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
Magdalena Krucz nową prezeską Polskiej Organizacji Turystycznej
Dziś, 2 grudnia 2025 roku, Magdalenę Krucz powołano na stanowisko prezeski Polskiej…
0 Komentarzy1 Minuty










