Dolnośląska Organizacja Turystyczna prezentuje nowy spot – Dolny Śląsk Travel

fot. materiały prasowe

Dolnośląska Organizacja Turystyczna zaprezentowała nowy spot promocyjny „Dolny Śląsk Travel”, ukazujący najważniejsze atrakcje regionu oraz miejsca odbudowane po ubiegłorocznej powodzi.

W filmie zaprezentowano m.in. Pałac Kamieniec, Zdrój Wojciech w Lądku-Zdroju, Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju, ceramikę bolesławiecką oraz Jaskinię Niedźwiedzią w Stroniu Śląskim. Ujęcia obejmują również turystykę aktywną, w tym rowerową i pieszą, a także Wrocław jako stolicę regionu. W materiale pojawiają się kadry hoteli, restauracji oraz lokalnych atrakcji, które ilustrują ofertę turystyczną regionu.

„Dolny Śląsk to region niezwykle różnorodny i piękny – od majestatycznych gór po historyczne miasta. To miejsce, które warto odkrywać o każdej porze roku, bo każda odsłona naszego województwa ma w sobie coś wyjątkowego. Nowy spot pokazuje, że Dolny Śląsk jest gotowy, by inspirować turystów z Polski i z zagranicy – zarówno tych, którzy szukają aktywnego wypoczynku, jak i tych, którzy cenią kulturę, historię i najwyższą jakość usług turystycznych” – powiedział Wojciech Bochnak, Wicemarszałek Województwa Dolnośląskiego.

Spot udostępniono m.in. w serwisie YouTube oraz na stronie internetowej www.dolnyslask.travel. Film zostanie wykorzystany w kampaniach prowadzonych w pociągach PKP Intercity oraz kolei regionalnych Dolnego i Górnego Śląska oraz Opolszczyzny. Wraz z Polską Organizacją Turystyczną DOT planuje również emisję spotu w kampaniach na rynkach niemieckim i niderlandzkim, promujących nowe połączenia kolejowe między Niemcami a Wrocławiem.

„Spot będzie szeroko udostępniany partnerom Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, ponieważ od początku powstawał w konsultacji z przedstawicielami branży turystycznej. DOT jako stowarzyszenie łączy potencjały przedsiębiorców i samorządów – to właśnie z tej współpracy powstał cały projekt. Tak samo będziemy dystrybuować jego efekty, w tym nowy spot, aby wspólnie promować Dolny Śląsk w kraju i za granicą” – powiedział Adam Zawada, prezes DOT.

Produkcja powstała w ramach projektu „Odbudowa potencjału turystycznego Dolnego Śląska po powodzi z września 2024 poprzez zintensyfikowane działania promocyjne”, finansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki przy wsparciu Samorządu Województwa Dolnośląskiego.