Malezja przedstawiła swoją ofertę turystyczną podczas wydarzenia w Warszawie

fot. materiały prasowe

Delegacja z Malezji odwiedziła Polskę w ramach misji handlowej Malaysia Sales Mission to Poland. 4 września 2025 roku w hotelu Sofitel Warsaw Victoria w Warszawie odbyły się warsztaty B2B i gala. Wydarzenie promowało ofertę turystyczną Malezji i zainaugurowało kampanię Visit Malaysia 2026.

W dniach 3-8 września 2025 roku w Polsce przebywała delegacja z Malezji. Centralnym punktem wizyty było wydarzenie promocyjne zorganizowane 4 września w hotelu Sofitel Warsaw Victoria w Warszawie. Inicjatywę przygotowało Ministerstwo Turystyki, Sztuki i Kultury Malezji we współpracy z Tourism Malaysia i Malaysia Convention & Exhibition Bureau (MyCEB).

Podczas wydarzenia spotkali się przedstawiciele polskiej branży turystycznej, w tym touroperatorzy, agenci oraz organizatorzy wydarzeń MICE. W pierwszej części programu odbyły się prezentacje, które dotyczyły programu Malaysia My Second Home (MM2H) oraz bogatej oferty turystycznej Malezji. Następnie zorganizowano sesję networkingową B2B, w której uczestniczyło 91 przedstawicieli polskiego rynku turystycznego. Z kolei malezyjską delegację tworzyli reprezentanci lokalnych biur podróży i DMC, branży hotelarskiej, linii lotniczych, agencji MM2H oraz instytucji rządowych.

Wieczorem odbyła się gala z udziałem Ministra Turystyki, Sztuki i Kultury Malezji, YB Dato Sri Tiong King Sing. Podczas uroczystości oficjalnie zainaugurowano kampanię Visit Malaysia 2026, łącząc prezentację malezyjskiej kuchni i dziedzictwa kulturowego z promocją możliwości współpracy biznesowej w branży turystycznej.