Ryan Cotton nowym Chief Marketing Officer w eSky

fot. materiały prasowe

Do zarządu eSky Group dołączył Ryan Cotton, obejmując stanowisko Chief Marketing Officer. Menedżer posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu cyfrowego – wcześniej pełnił funkcję Digital Marketing Director w Thomas Cook.

Po przejęciu marki Thomas Cook przez eSky Group w 2024 roku, Cotton odpowiadał za kluczowe inicjatywy związane z rebrandingiem, w tym rozwój działań w obszarze digital marketingu oraz wzmocnienie pozycji spółki jako internetowego biura podróży.

„Jestem podekscytowany objęciem nowej roli. Moim celem jest dalszy rozwój eSky i Thomas Cook, ale przede wszystkim synergii obu marek grupy eSky. Mocne brandy to te, które są wyraziste, mają swoją osobowość, ale także takie, o których klienci mówią rodzinie i znajomym, bo są autentyczne i za każdy razem dotrzymują obietnic. Wszyscy pracownicy odgrywają istotną rolę w tym, abyśmy byli zapamiętani z dostarczania wyjątkowych doświadczeń podróżniczych. Kluczowy jest oczywiście nasz zespół marketingowy, który dba o to, by cele i wartości komunikacji były jak najbardziej widoczne” – podkreślił Ryan Cotton, Chief Marketing Officer w eSky Group.

Wejście Ryana Cottona do zarządu we wrześniu 2025 roku stanowi kolejny etap w procesie integracji i budowania synergii pomiędzy markami.