Zakończyła się I edycja Beautiful Destinations Academy

fot. Beautiful Destinations

Zakończyła się pierwsza edycja programu Beautiful Destinations Academy, realizowanego we współpracy z Departamentem Gospodarki i Turystyki Dubaju (DET). Podczas 12-tygodniowego kursu czterech uczestników uczyło się i tworzyło materiały w Dubaju, rozwijając swoje umiejętności w zakresie cyfrowego storytellingu.

Inicjatywa, uruchomiona w kwietniu 2025 roku przez DET we współpracy z Beautiful Destinations, łączy edukację, podróże i kreację cyfrową. Celem programu jest wyposażenie młodych twórców w narzędzia wspierające ich rozwój zawodowy, a także umożliwienie im budowania międzynarodowych karier. W ramach kursu uczestnicy przygotowali treści podkreślające atrakcyjność Dubaju oraz skupili się na autentycznych narracjach.

„Kiedy uruchamialiśmy Beautiful Destinations Academy wraz z DET, naszym celem było podniesienie poprzeczki w marketingu turystycznym. Pierwsza grupa pokazała, jak ogromny potencjał mają twórcy traktowani jak prawdziwi storytellerzy. W zaledwie 12 tygodni rozwinęli swoje umiejętności i stworzyli treści, które mogłyby stać się częścią globalnych kampanii. Dubaj dał im idealne tło. Nasz przekaz do branży jest jasny: jeśli wciąż traktujesz media społecznościowe jako kanał poboczny, już jesteś krok w tyle” – powiedział Jeremy Jauncey, dyrektor generalny i założyciel Beautiful Destinations.

Uczestnicy programu podkreślali znaczenie zdobytych doświadczeń oraz inspirację, jaką dał im Dubaj. Ich materiały są dostępne online:

Program będzie kontynuowany. Druga edycja Beautiful Destinations Academy rozpocznie się we wrześniu 2025 roku, a rekrutacja do trzeciej edycji potrwa do 18 września 2025 roku. Jej uczestnicy rozpoczną program w styczniu 2026 roku.

Więcej informacji na temat Beautiful Destinations Academy można znaleźć TUTAJ.