Wizz Air wprowadza nowy slogan marki – „Let’s WIZZ”

Wizz Air ogłosił wprowadzenie nowego sloganu marki – „Let’s WIZZ”. Zmiana stanowi element strategii komunikacyjnej przewoźnika i wpisuje się w działania mające na celu redefinicję doświadczenia podróżowania z Wizz Air.
Nowe hasło to część inicjatywy Customer First Compass, która zakłada koncentrowanie się na potrzebach pasażerów. Slogan będzie towarzyszył kampanii obecnej w mediach cyfrowych, na lotniskach, w przestrzeni outdoorowej oraz poprzez promocje skierowane do klientów linii lotniczej.
Od momentu uruchomienia pierwszego lotu w 2004 roku, Wizz Air rozwija ofertę przystępnych cenowo połączeń lotniczych na rynku europejskim. Wprowadzenie hasła „Let’s WIZZ” to kolejny etap rozwoju marki.
„Wizz Air zmienił znaczenie latania dla milionów osób, czyniąc je bardziej dostępnym. Latanie to coś więcej niż przemieszczanie się z punktu A do B – to osobiste doświadczenie. „Let’s WIZZ” oddaje uczucia związane z lataniem – spontaniczność, wolność i przygodę. To odważna ewolucja marki Wizz Air, kolejny krok w podnoszeniu standardów i oferowaniu więcej naszym klientom. Bądźcie gotowi na kolejne emocje i Let’s WIZZ!” – skomentowała Silvia Mosquera, dyrektorka ds. handlowych w Wizz Air.
Wideo prezentujące koncepcję „Let’s WIZZ” dostępne jest pod adresem: https://youtu.be/mu3_W1_xSeY
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty










