Katar tematem spotkania branży turystycznej w Warszawie
fot. materiały prasowe
W dniu 10 czerwca 2025 roku w restauracji Pańska 85 w Warszawie odbyło się śniadanie biznesowe zorganizowane przez Palm Agency we współpracy z katarskim DMC Ali Bin Ali International Travel & Tourism oraz Qatar Airways. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele polskich touroperatorów, firm z sektora MICE oraz partnerów branżowych zainteresowanych rozwojem sprzedaży kierunku.
Podczas spotkania zaprezentowano potencjał Kataru jako rosnącej destynacji w regionie Zatoki Perskiej, zarówno w segmencie turystyki wypoczynkowej, jak i biznesowej. Prezentację oferty Ali Bin Ali International Travel & Tourism przedstawił Arun Kamboj, ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów indywidualnych i korporacyjnych. Omówił on możliwości kraju, obejmujące luksusowe hotele, atrakcje oraz programy incentive dostosowane do potrzeb klientów.
„Polska to bardzo perspektywiczny rynek dla regionu Bliskiego Wschodu. Bezpośrednie połączenie z Warszawy do Dohy w zaledwie pięć godzin sprawia, że dostępność jest doskonała, a potencjał rozwoju tej destynacji, zwłaszcza w segmencie luksusowym, MICE i rodzinnych podróży, ogromny” – podkreślił Arun Kamboj.
Katar jest także gospodarzem licznych wydarzeń sportowych i kulturalnych, takich jak Grand Prix Formuły 1, czy mecze NBA Global Games. Organizowane są tu również międzynarodowe festiwale kultury, designu i kongresy biznesowe. Doha oferuje szeroką bazę luksusowych hoteli, które zapewniają wysoki standard, autentyczną gościnność i designerskie wnętrza. Ceny noclegów w wielu pięciogwiazdkowych obiektach są często bardziej przystępne niż w Dubaju.
Prezentację oferty Qatar Airways przeprowadziły Małgorzata Kaczyńska i Joanna Rusiecka. Podczas spotkania przedstawiły siatkę połączeń oraz podkreśliły rolę Dohy jako globalnego hubu przesiadkowego. Uczestnicy wydarzenia wyrazili zainteresowanie kierunkiem. Ponadto, w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie planowane są wyjazdy typu fam trip, które pozwolą partnerom branżowym na bezpośrednie poznanie destynacji.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










