Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl – ponad 300 osób na wyspie Kos
fot. materiały prasowe
Na greckiej wyspie Kos odbyła się doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, w której udział wzięło ponad 300 przedstawicieli biur franczyzowych z całej Polski. Wydarzenie trwało cztery dni i obejmowało konferencję podsumowującą miniony rok, prezentację planów na kolejne miesiące oraz uroczystą galę z wręczeniem nagród dla najlepszych salonów.
„Doroczna konferencja sieci to nie tylko tradycja, to przede wszystkim moment, by spotkać się na żywo, porozmawiać o sukcesach i wyzwaniach. Rynek ewoluuje, ale jedno pozostaje niezmienne – klienci, mimo coraz większego doświadczenia w podróżowaniu, nadal chętnie korzystają z usług biur stacjonarnych, a to podstawa do dalszego rozwoju tego kanału dystrybucji” – powiedziała Wioletta Zarzycka, dyrektorka sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.
„Przygotowania trwają co najmniej kilka tygodni i nie inaczej było w tym roku. Choć podstawą programu są konferencja i gala połączona z wręczaniem nagród, zawsze staramy się maksymalnie uatrakcyjnić pobyt, by tych kilka wspólnych dni przyniosło korzyść biznesową, ale było też czasem odpoczynku, zabawy i integracji” – zaznaczyła Grażyna Mulawa, head of trade marketing w Wakacje.pl.
W trakcie wydarzenia uczestnicy mogli wziąć udział w szkoleniach prowadzonych przez firmowych ekspertów, spotkaniach stolikowych z przedstawicielami centrali oraz wystąpieniu motywacyjnym. Dodatkowym elementem programu była wycieczka fakultatywna po mieście Kos oraz aktywności teambuildingowe. Uroczystą galę poprowadziła Dorota Gardias, a część artystyczną uświetnił koncert Danzela oraz występ DJ’a Wiśni.
Wakacje.pl podkreślają, że wysoka jakość obsługi klienta pozostaje jednym z fundamentów działalności franczyzowej.
„Wakacyjni doradcy doskonale potrafią dobrać ofertę do potrzeb klientów. Dzięki doświadczeniu zdobywanemu w czasie wyjazdów służbowych i prywatnych, ale też dobremu zwyczajowi rozmowy z klientem po powrocie, mogą spojrzeć na każdą ofertę oczami wielu osób. To pozwala lepiej zrozumieć jej zalety i jeszcze precyzyjniej dobrać propozycję do potrzeb klienta” – wyjaśniła Agnieszka Jaroszewicz, total experience managerka w Wakacje.pl.
Firma podkreśla również znaczenie wielokanałowego podejścia do obsługi klienta.
„Siłą naszej sieci jest profesjonalizm doradców, ale też rozpoznawalna marka, która budzi zaufanie. Dołączenie do nas i korzystanie z naszego know-how to ogromna szansa na rozwój i udział w turystycznej transformacji, z jaką mamy teraz do czynienia” – podkreślił Jacek Sosnowski, dyrektor wsparcia sieci w Wakacje.pl.
Obecnie sieć franczyzowa Wakacje.pl obejmuje ponad 330 salonów we wszystkich regionach Polski. Spółka zapowiada kontynuację rozwoju i otwarcia kolejnych placówek w najbliższych miesiącach.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty










