Ryanair i Grupa eSky przedłużają umowę partnerską o dwa lata
fot. materiały prasowe
Linia lotnicza Ryanair oraz internetowe biuro podróży eSky przedłużyły umowę partnerską na okres kolejnych dwóch lat. Decyzja ta została podjęta po zakończeniu pierwszego roku współpracy, rozpoczętej w kwietniu 2024 roku.
Grupa eSky, działająca w segmencie internetowych agencji turystycznych OTA (Online Travel Agencies), nawiązała bezpośrednią współpracę z Ryanair jako pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych na świecie wśród firm z sektora OTA. Na mocy zawartej umowy, użytkownicy platform eSky uzyskali dostęp do taryf przewoźnika oraz możliwość przekazywania danych rezerwacyjnych bezpośrednio do systemu Ryanair. Umożliwia to korzystanie z konta myRyanair oraz samodzielne zarządzanie podróżą.
Współpracę rozszerzono o dalsze działania wspierające rozwój oferty pakietowej Grupy eSky, obejmującej m.in. produkty typu City Break oraz Wakacje. Podstawę oferty stanowi rozbudowana siatka połączeń Ryanair, obejmująca ponad 230 kierunków. Dzięki zawartej współpracy, klienci eSky mają możliwość dokonywania rezerwacji z pełnym dostępem do informacji przekazywanych bezpośrednio przez przewoźnika. W przeciwieństwie do nieautoryzowanych platform OTA, współpraca eSky z Ryanair zapewnia dostęp do szczegółów podróży i możliwość zarządzania rezerwacją.
„Cieszymy się z przedłużenia współpracy z Grupą eSky, zwłaszcza w kontekście naszego nieustannego rozwoju na polskim rynku. To świetna wiadomość dla klientów eSky, którzy mogą rezerwować bilety do ponad 230 kierunków w Europie, mając pełną przejrzystość cenową (bez dodatkowych opłat i ukrytych prowizji) oraz bezpośredni dostęp do rezerwacji na myRyanair. Współpraca z eSky jest dowodem na to, że transparentne partnerstwo linii lotniczych z autoryzowanymi OTA jest możliwe. Wraz z rozpoczęciem sezonu letniego z radością powitamy klientów Grupy na pokładzie naszych samolotów” – podkreślił Dara Brady, chief marketing officer w Ryanair.
„Przedłużenie umowy pokazuje wartość, jaką niesie bezpośrednia współpraca między liniami lotniczymi a internetowymi biurami podróży, której celem jest dostarczenie klientowi sprawnego procesu rezerwacji, a co za tym idzie bezstresowego podróżowania. Nasi użytkownicy zyskują natychmiastowy dostęp do rezerwacji i aktualne informacje o lotach Ryanair – wszystko w jednym, intuicyjnym procesie. Mamy nadzieję, że coraz więcej firm w branży pójdzie naszym śladem i postawi komfort klientów na pierwszym miejscu. Jednocześnie przedłużenie współpracy wzmacnia naszą strategię rozwoju jako biura podróży na miarę 21. wieku, oferującego pakiety turystyczne, umożliwiając klientom eSky i Thomas Cook rezerwację lotów, city breaków i wakacji w jednym miejscu” – dodał Jakub Bajorski, chief product officer w Grupie eSky.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










