Travelport wchodzi do Bułgarii

Firma Travelport, dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności poinformowała o podpisaniu nowej umowy operacyjnej z Travelport Distribution Bulgaria. Celem umowy jest zwiększenie obecności firmy Travelport w branży turystycznej w Bułgarii. Travelport Distribution Bulgaria będzie dystrybuować ofertę Travelport w zakresie biletów lotniczych, usług hotelowych i wynajmu samochodów oraz udostępniać biurom podróży kompletny zestaw czołowych w branży technologii, obejmujących m.in. Travelport Smartpoint — innowacyjne rozwiązanie do obsługi punktów sprzedaży, które umożliwia skuteczniejszą sprzedaż i zapewnia nowe źródła przychodów.
Oferta Travelport obejmuje bilety około 400 przewoźników z całego świata, w tym niskokosztowych linii lotniczych, jak również 650 tys. hoteli, 35 tys. wypożyczalni samochodów, 61 linii żeglugowych i organizatorów imprez turystycznych oraz 12 dużych sieci kolejowych. Ponadto Travelport oferuje innowacyjne oprogramowanie dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Kaloyan Vangelov, dyrektor generalny Travelport Distribution Bulgaria, powiedział: „Technologia stanowi podstawę współczesnej branży turystycznej oraz czynnik napędzający rozwój naszych klientów. Travelport rozumie potrzeby swoich klientów. Inwestujemy w innowacje oraz przekształcamy naszą ofertę, aby spełnić oczekiwania branży. W szybko zmieniającym się świecie klienci bardziej niż kiedykolwiek wcześniej oczekują błyskawicznego dostępu, szybkiego wyszukiwania oraz przejrzystości procesów i możliwości ich dostosowania. Dzięki odpowiednim narzędziom i czołowej ofercie Travelport jest w stanie spełnić te oczekiwania. Niezmiernie cieszymy się z możliwości pomocy naszym klientom w ich dalszym rozwoju.”
Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający na region Europy Wschodniej w firmie Travelport, dodał: „Umowa ta otwiera nowy rozdział w działalności Travelport w Bułgarii oraz stwarza nowe możliwości dostarczania znakomitych rozwiązań lokalnym biurom podróży. Firma Travelport udowodniła, że jest czołowym dostawcą systemów i technologii dla branży turystycznej. Odgrywamy kluczową rolę w zwiększaniu produktywności biur podróży i umożliwiamy im utrzymanie wysokiego poziomu zadowolenia klienta poprzez zapewnianie jak najszerszych możliwości wyboru.”
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










