„Nie sądziłem, że praca agenta turystycznego jest tak wymagająca”

Marcin Prokop odwiedził Wakacje.pl. W centrali firmy w Gdańsku dziennikarz miał okazję zobaczyć m.in., jak wygląda praca konsultantów call center. Kilku klientom osobiście pomagał wybierać wczasy.
To nie pierwszy raz, kiedy Marcin Prokop miał bezpośredni kontakt z klientami Wakacje.pl. W maju, w ramach jednej z akcji organizowanych z okazji 25-lecia firmy, odwiedził franczyzowy salon sprzedaży we Wrocławiu, gdzie miał okazję osobiście porozmawiać z kilkoma z nich na podróżnicze tematy, które są mu niezwykle bliskie.
Tym razem Marcin odwiedził centralę firmy w Gdańsku. W czasie swojej wizyty mógł bliżej poznać pracowników multiagenta i zobaczyć zza kulis, jak wygląda ich praca. Najwięcej czasu spędził w call center, gdzie wcielił się w rolę jednego z konsultantów.
„Nie sądziłem, że praca agenta turystycznego jest tak wymagająca. Przede wszystkim trzeba się znakomicie orientować w gąszczu setek ofert, żeby móc odpowiedzieć kompetentnie na pytania klientów, a te potrafią być bardzo podchwytliwe i szczegółowe, na przykład „Jaki jest kolor piasku na pobliskiej plaży?”. Trzeba również być trochę psychologiem, bo dzwoniące osoby, zainteresowane wakacyjnymi wyjazdami, mają bardzo różne potrzeby oraz sytuację życiową, więc aby im skutecznie doradzić, trzeba najpierw z nimi porozmawiać, bo co innego zaproponujemy starszej pani, która chce uczcić podczas wyjazdu rocznicę ślubu, a co innego młodej mamie, która chce mieć na miejscu atrakcje i animacje dla swoich bąbelków, żeby sama mogła zaznać odrobiny świętego spokoju. Na szczęście zespół, który pracuje w Wakacje.pl, jest naprawdę fantastyczny, energiczny i pomocny, więc po tym, jak mogłem ich poznać, jestem spokojny o dalsze losy klientów” – komentuje Marcin Prokop.
Jako członek zespołu sprzedażowego, odbierał telefony od klientów, odpowiadał na ich pytania i starał się dobrać jak najlepszą ofertę. Wsparciem służyli mu konsultanci Wakacje.pl, którzy odkrywali przed nim tajniki swojej pracy nie tylko od strony merytorycznej, czyli znajomość produktu – to podstawa sukcesu każdego doradcy turystycznego, ale też technologicznej.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Itaka spotkała się z partnerami z całej Polski podczas Agent Night Arena
17 grudnia 2025 roku na Itaka Arenie w Opolu odbyło się wydarzenie Itaka Agent Night…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
8 grudnia 2025
Bułgaria krajem turystyki winiarskiej
W ambasadzie Bułgarii w Warszawie odbyła się prezentacja Bułgarskiej Organizacji…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty










