Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc. Multiagent turystyczny planuje dynamiczny rozwój sieci.
Salony franczyzowe sprzedawały wycieczki droższe od przeciętnej wartości rezerwacji ogółem w Travelplanet.pl – to blisko 9,1 tys. zł wobec ok. 7750 zł. W 96 salonach franczyzowych turyści znacznie chętniej dokupowali również dodatkowe polisy ubezpieczeniowe.
Gala najlepszych
Takie dane zaprezentowano na konferencji i gali Top of the Top 2023, zorganizowanej 20 i 21 marca w Zakopanem. W uroczystości oprócz franczyzobiorców uczestniczyli partnerzy biznesowi multiagenta: AXA, JoinUP! DER Tour Polska i TOP Touristik.
Najlepszych franczyzobiorców uhonorowano statuetkami i nagrodami w kategoriach transakcja roku, odkrycie roku, ekspansja, sprzedaż wycieczek, średnia wartość rezerwacji, sprzedaż zagranicznych touroperatorów, dynamiczny rozwój, sprzedaż polis i konwersja polis.
Więcej nowych salonów
Od 15 marca sieć Travelplanet.pl liczy 100 punktów franczyzowych. Działają w 77 miastach i miasteczkach Polski. I planuje otwieranie kolejnych.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozwoju sieci franczyzowej Travelplanet.pl oraz z wyników sprzedażowych. W ubiegłym roku, po okresie zmian zapoczątkowanych po pandemii covid-19, dokonała się transformacja sieci naziemnej w oparciu o nową umowę i operacyjne zasady działania” – mówi Radosław Damasiewicz, prezes Travelplanet.pl.
Z etapu reorganizacji sieć przechodzi to fazy wzrostu.
„Fundamenty są solidne i sprawdzone w boju świetnego sezonu 2023. Za to właśnie oraz za podążanie za wspólną wizją chcieliśmy podziękować naszym Partnerom podczas gali Top of the Top” – podkreśla prezes Damasiewicz.
Zagraniczne oferty i najwyższe prowizje
Travelplanet.pl otwiera salony franczyzowe, których potencjał wskazuje na możliwość wygenerowania minimum 1 mln złotych obrotu na sprzedaży wycieczek w pierwszym roku działalności. W ubiegłym roku najlepsze salony franczyzowe przekroczyły istotnie pozom 10 mln zł.
„Oferujemy dziś najlepsze warunki finansowe wśród multiagentów, atrakcyjny model sprzyjający zwiększaniu przychodów oraz pewien zakres swobody działania. Wierzymy, że wymaga tego sprzedaż produktów turystycznych, szczególnie na rynkach lokalnych i w bezpośrednim kontakcie. Nasza oferta jest bezwzględnie najszersza na rynku, sprzedajemy wycieczki TUI oraz kilkunastu niemieckich biur. Zamierzamy wykorzystywać tę dużą przewagę do rozszerzenia sieci” – zauważa Radosław Damasiewicz.
„Zanim podejmiemy decyzję o otwarciu salonu, dokładnie analizujemy najbliższe otoczenie planowanej do otwarcia placówki. Potwierdzamy u touroperatorów zgody na prowadzenie sprzedaży. Potencjalny franczyzobiorca otrzymuje od nas kompletną informację i dopiero na jej podstawie podejmujemy wspólnie decyzję o otwarciu salonu. Franczyzobiorca ma wyłączność terytorialną, dostęp do ofert zagranicznych touroperatorów” – dodaje dyrektor działu franczyz Grzegorz Chabior.
Jeden adres dla kilkudziesięciu biur podróży
Travelplanet.pl to wiodący na rodzimym rynku agent turystyczny, świadczący usługi od 23 lat. Jest częścią grupy Invia, największego w Europie sprzedawcy ofert wakacji online, zrzeszającego największych multiagentów w Centralnej Europie, sprzedających wakacje zorganizowane. Firma jest członkiem Polskiej Izby Turystyki i działa na polskim rynku od 2001 roku. W jednym miejscu Klienci mogą porównywać i wybierać wyjazdy od wszystkich czołowych organizatorów, zarówno polskich jak i niemieckich – łącznie to ponad 60 biur podróży.
POWIĄZANE WPISY
8 maja 2024
Urlop w maju lub czerwcu: Mniej all inclusive, więcej zwiedzania.
Urlop poza tradycyjnymi długimi weekendami i ścisłym sezonem wakacyjnym ma co najmniej…
0 Komentarzy4 Minuty
8 maja 2024
Na zimę Kolumbia – nowość w ofercie Rainbow
Od sezonu zimowego 2024/2025 klienci Rainbow będą mogli skorzystać z bogatej oferty…
0 Komentarzy7 Minuty
7 maja 2024
Pleasant Holidays wprowadza Polskę do swojej oferty
Dzięki staraniom Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago…
0 Komentarzy3 Minuty
7 maja 2024
Bahwan Tourism z Omanu nowym DMC na polskim rynku
Na polskim rynku turystycznym zadebiutowało Bahwan Tourism LLC, omański DMC (Destination…
0 Komentarzy1 Minuta
6 maja 2024
Biura podróży – w maju ceny imprez turystycznych znacznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty