Saudi Tourism rozpoczyna nową kampanię promocyjną z udziałem Lionela Messiego
Saudyjska narodowa marka turystyczna „Saudi Welcome to Arabia” (Saudi Witamy w Arabii), rozpoczęła kolejną kampanię marketingową z udziałem legendy piłki nożnej i ambasadora saudyjskiej turystyki, Lionela Messiego.
Rozpoczynająca się w Europie, Indiach i Chinach kampania „Go Beyond What You Think” oparta jest na badaniach konsumenckich, które ujawniły, że powszechne są błędne przekonania na temat Arabii Saudyjskiej i zachęca odbiorców do doświadczania niesamowitej, żywej transformacji kulturowej zachodzącej w tym kraju.
Film przedstawia różnorodność klimatu i ukształtowania terenu Arabii Saudyjskiej – od dziewiczych wód Morza Czerwonego, przez bujną zieleń gór Aseer, pokryte śniegiem Tabuk, po nadmorskie miasto Jeddah i tętniącą życiem stolicę Rijad. Promując saudyjskie atrakcje i aktywności, kampania Messiego koncentruje się na Diriyah E-Prix, przejażdżkach w parku rozrywki Riyadh Season, lotami balonem nad AlUla i na wydarzeniu muzycznym MDL Beast.
Kampania zwraca także uwagę na otwartą i przyjazną kulturę saudyjską oraz potrzebę inspirowania młodych Saudyjek do pełnego wykorzystania ich potencjału. Messi podziwia saudyjskie kobiety, które były pionierkami w swoich dziedzinach i przewodziły transformacji kulturowej Saudyjczyków, jak saudyjska reprezentacja kobiet w piłce nożnej, zawodniczka sportów motorowych Dania Akeel, DJ Cosmicat i Rayyanah Barnawi, pierwsza saudyjska kobieta w kosmosie.
POWIĄZANE WPISY
17 maja 2024
GCC: budujemy przyszłość turystyki przy zachowaniu unikalności i autentyczności
Dostosowanie promocji, jakości i doświadczeń, wydłużanie pobytów oraz podejmowanie…
0 Komentarzy5 Minuty
16 maja 2024
Nie uciekniemy przed transformacją. Sztuką jest przeprowadzić ją mądrze
Już za miesiąc, 9 czerwca, odbędą się wybory do Europarlamentu, po których wyłoni się też…
0 Komentarzy9 Minuty
16 maja 2024
Madera wzmacnia swoją pozycję jako zrównoważony kierunek turystyczny
Region Autonomiczny Madery właśnie otrzymał uznanie od EarthCheck za osiągnięcie drugiego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 maja 2024
Costa Cruises wprowadza nową atrakcję – Morskie Destynacje
Costa przedstawia nową atrakcję „Morskie Destynacje” (Sea Destinations). Na początku…
0 Komentarzy2 Minuty
15 maja 2024
Austria: rekordowy powrót turystyki i lato pełne atrakcji
Turystyka w Austrii wróciła do poziomu sprzed pandemii. Polacy z 2.5 mln noclegów na 8…
0 Komentarzy2 Minuty
15 maja 2024
Hamdan bin Mohammed zatwierdza Dubajską strategię jakości życia 2033. Obejmuje ona ponad 200 projektów i inicjatyw
Zgodnie z wytycznymi Jego Wysokości Szejka Mohammeda bin Rashida Al Maktouma,…
0 Komentarzy4 Minuty
14 maja 2024
Nowe Centrum Informacji Turystycznej w Wilnie gotowe na sezon turystyczny
Wileńskie Centrum Informacji Turystycznej otworzyło swoje drzwi dla mieszkańców stolicy i…
0 Komentarzy3 Minuty
14 maja 2024
Praga jest szóstym najpopularniejszym miejscem spotkań na świecie
Według najnowszych danych, czeska stolica poprawiła wyniki rok do roku nie tylko pod…
0 Komentarzy6 Minuty
14 maja 2024
W pierwszym kwartale 2024 Maltę odwiedziło blisko 62 tys. Polaków
Maltańska Organizacja Turystyczna (Malta Tourism Authority – MTA) podsumowała pierwszy…
0 Komentarzy2 Minuty