Mauritius Tourism Promotion Authority rozpoczyna działalność na polskim rynku
Mauritius Tourism Promotion Authority (MTPA) oficjalnie rozpoczęła swoją działalność na polskim rynku. Inicjatywa ma na celu zwiększenie promocji Mauritiusa jako ekskluzywnej i wszechstronnej destynacji, która będzie odpowiednia zarówno dla indywidualnych turystów, jak i osób planujących spotkania, konferencje oraz wydarzenia korporacyjne.
Na czele nowego przedstawicielstwa stanie Katarzyna Kajak, obejmując stanowisko menadżera ds. PR i marketingu. Z dwudziestoletnim doświadczeniem w branży turystycznej i wiedzą na temat specyfiki polskiego rynku oraz unikalnych atrakcji Mauritiusa, Katarzyna Kajak jest przygotowana do pełnienia roli ambasadora tej marki.
„Obserwujemy stały wzrost zainteresowania Mauritiusem wśród polskich turystów. Jest to rynek o ogromnym potencjale, którego dynamika i wymagania znamy i rozumiemy. Pełni optymizmu patrzymy w przyszłość, wierząc, że pod kierownictwem Pani Kajak, MTPA Polska osiągnie wyznaczone cele, wzmacniając naszą obecność i tworząc trwałe relacje z partnerami biznesowymi” – skomentował Arvind Bundhun, dyrektor MTPA.
„Rozumiem dynamikę polskiego rynku turystycznego oraz unikalne cechy Mauritiusa jako miejsca docelowego. Jestem podekscytowana możliwością współtworzenia strategii, która uczyni Mauritius popularnym wyborem wśród polskich turystów” – dodaje Katarzyna Kajak.
MTPA Polska ma w planach wprowadzenie różnorodnych kampanii promocyjnych i edukacyjnych oraz aktywną współpracę z lokalnymi partnerami, w tym touroperatorami, liniami lotniczymi i mediami.
POWIĄZANE WPISY
16 maja 2024
Nie uciekniemy przed transformacją. Sztuką jest przeprowadzić ją mądrze
Już za miesiąc, 9 czerwca, odbędą się wybory do Europarlamentu, po których wyłoni się też…
0 Komentarzy9 Minuty
16 maja 2024
Madera wzmacnia swoją pozycję jako zrównoważony kierunek turystyczny
Region Autonomiczny Madery właśnie otrzymał uznanie od EarthCheck za osiągnięcie drugiego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 maja 2024
Costa Cruises wprowadza nową atrakcję – Morskie Destynacje
Costa przedstawia nową atrakcję „Morskie Destynacje” (Sea Destinations). Na początku…
0 Komentarzy2 Minuty
15 maja 2024
Austria: rekordowy powrót turystyki i lato pełne atrakcji
Turystyka w Austrii wróciła do poziomu sprzed pandemii. Polacy z 2.5 mln noclegów na 8…
0 Komentarzy2 Minuty
15 maja 2024
Hamdan bin Mohammed zatwierdza Dubajską strategię jakości życia 2033. Obejmuje ona ponad 200 projektów i inicjatyw
Zgodnie z wytycznymi Jego Wysokości Szejka Mohammeda bin Rashida Al Maktouma,…
0 Komentarzy4 Minuty
14 maja 2024
Nowe Centrum Informacji Turystycznej w Wilnie gotowe na sezon turystyczny
Wileńskie Centrum Informacji Turystycznej otworzyło swoje drzwi dla mieszkańców stolicy i…
0 Komentarzy3 Minuty
14 maja 2024
Praga jest szóstym najpopularniejszym miejscem spotkań na świecie
Według najnowszych danych, czeska stolica poprawiła wyniki rok do roku nie tylko pod…
0 Komentarzy6 Minuty
14 maja 2024
W pierwszym kwartale 2024 Maltę odwiedziło blisko 62 tys. Polaków
Maltańska Organizacja Turystyczna (Malta Tourism Authority – MTA) podsumowała pierwszy…
0 Komentarzy2 Minuty
13 maja 2024
W Ras Al Khaimah powstaje sieć elektrycznych taksówek powietrznych
Urząd ds. Transportu Ras Al Khaimah (RAKTA) i Urząd ds. Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah…
0 Komentarzy4 Minuty