30. jubileuszowa edycja Meet The Bidder Summer Edition już za nami

14 czerwca był dniem pełnym międzynarodowych spotkań przedstawicieli sektora turystycznego. Wśród wystawców znalazło się wiele firm z branży turystycznej m.in. biura podróży i DMC ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Grecji, Bułgarii, Etiopii, Francji i Wietnamu. Złotym Partnerem wydarzenia była Arabia Saudyjska. Była to okazja, aby dowiedzieć się więcej o tym kierunku turystycznym.
Swoje oferty prezentowali również przedstawiciele sieci hotelowych takich jak Vienna House, Movenpick, Melia, Barcelo, Kempinski i Gloria. Natomiast regionalne i narodowe biura promocji z m.in. Grecji czy Jamajki opowiadały o możliwościach współpracy.
„Pomimo, że Hiszpania de Luxe, jako wystawca, brała udział w Meet the Bidder dopiero trzeci raz, to była to duża przyjemność móc uczestniczyć w 30. edycji tego wydarzenia. Ekipa Meet The Bidder dokłada za każdym razem wszelkich starań, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik” – powiedział Oscar Andres Duran Sanclemente z Hiszpania de Luxe.
„Muszę również przyznać, że większość kontaktów nawiązanych podczas spotkań dużo dla nas znaczy. Utrzymują się one w czasie i pozwalają na nawiązywanie dalszej współpracy biznesowej. Dzięki naszym pozytywnym doświadczeniom z Meet The Bidder w tym roku mieliśmy przyjemność reprezentować także inne firmy, takie jak Hotel Jardin Tecina i Tecina Golf, które również nie chciały przegapić jubileuszu 30-lecia” – dodał Oscar Andreas Duran Sanclemente.
W przerwach między spotkaniami uczestnicy wydarzenia mieli szansę na wygranie w grze MICE Bingo wielu prezentów związanych z podróżami oraz pobyt w egzotycznym hotelu. Wieczorem na wszystkich uczestniczących gości czekała niespodzianka w postaci jubileuszowego tortu w kształcie kuli ziemskiej.
„Jubileuszowy Meet The Bidder zaskoczył fantastycznym tortem i wspaniałą imprezą ze specjalnymi nagrodami dla gości. Natomiast, to co jeszcze jest istotne w wydarzeniu udział wzięło sporo wystawców, którzy podczas tej edycji wywarli duże wrażenie m.in. Jamajka. Możliwość rozmów i zapoznania się z innymi krajami, a także świetnie wybrana lokalizacja w centrum Warszawy, gdzie każdy mógł łatwo dotrzeć i wziąć udział sprawiają, że coraz więcej osób dociera na tego typu wydarzenia” – skomentowała Alina Dybaś, prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.
„Jako wystawca wzięłam po raz pierwszy udział w MTB. Jamajka wzbudziła niesamowite zainteresowanie, co już w trakcie trwania wydarzenia zaowocowało konkretnymi rozmowami o współpracy i wyjazdach, które mam nadzieję, że dojdą do skutku już niebawem” – dodała Maxine Gawron, właściciel i dyrektor zarządzający w Bird Pepper Tours.
Partnerami 30. edycji MTB byli SITE i SOIT. Partnerami medialnymi wydarzenia był portal WaszaTurytyka.pl.
Kolejna edycja wydarzenia została zaplanowana na 23 listopada 2022 roku.
Arabia Saudyjska Złotym Partnerem jubileuszowej edycji Meet The Bidder
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty










