Zakończyła się I edycja Beautiful Destinations Academy
fot. Beautiful Destinations
Zakończyła się pierwsza edycja programu Beautiful Destinations Academy, realizowanego we współpracy z Departamentem Gospodarki i Turystyki Dubaju (DET). Podczas 12-tygodniowego kursu czterech uczestników uczyło się i tworzyło materiały w Dubaju, rozwijając swoje umiejętności w zakresie cyfrowego storytellingu.
Inicjatywa, uruchomiona w kwietniu 2025 roku przez DET we współpracy z Beautiful Destinations, łączy edukację, podróże i kreację cyfrową. Celem programu jest wyposażenie młodych twórców w narzędzia wspierające ich rozwój zawodowy, a także umożliwienie im budowania międzynarodowych karier. W ramach kursu uczestnicy przygotowali treści podkreślające atrakcyjność Dubaju oraz skupili się na autentycznych narracjach.
„Kiedy uruchamialiśmy Beautiful Destinations Academy wraz z DET, naszym celem było podniesienie poprzeczki w marketingu turystycznym. Pierwsza grupa pokazała, jak ogromny potencjał mają twórcy traktowani jak prawdziwi storytellerzy. W zaledwie 12 tygodni rozwinęli swoje umiejętności i stworzyli treści, które mogłyby stać się częścią globalnych kampanii. Dubaj dał im idealne tło. Nasz przekaz do branży jest jasny: jeśli wciąż traktujesz media społecznościowe jako kanał poboczny, już jesteś krok w tyle” – powiedział Jeremy Jauncey, dyrektor generalny i założyciel Beautiful Destinations.
Uczestnicy programu podkreślali znaczenie zdobytych doświadczeń oraz inspirację, jaką dał im Dubaj. Ich materiały są dostępne online:
Arthur Edelmans, 28, Łotwa: zobacz materiał
Ethan Chang, 21, USA: zobacz materiał
Hugo Sudraud, 27, Francja: zobacz materiał
Olessia Pliousnina, 27, Kanada: zobacz materiał
Program będzie kontynuowany. Druga edycja Beautiful Destinations Academy rozpocznie się we wrześniu 2025 roku, a rekrutacja do trzeciej edycji potrwa do 18 września 2025 roku. Jej uczestnicy rozpoczną program w styczniu 2026 roku.
Więcej informacji na temat Beautiful Destinations Academy można znaleźć TUTAJ.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










