Wizz Air wprowadza nowy slogan marki – „Let’s WIZZ”

Wizz Air, fot. materiały prasowe
Wizz Air, fot. materiały prasowe

Wizz Air ogłosił wprowadzenie nowego sloganu marki – „Let’s WIZZ”. Zmiana stanowi element strategii komunikacyjnej przewoźnika i wpisuje się w działania mające na celu redefinicję doświadczenia podróżowania z Wizz Air.

Nowe hasło to część inicjatywy Customer First Compass, która zakłada koncentrowanie się na potrzebach pasażerów. Slogan będzie towarzyszył kampanii obecnej w mediach cyfrowych, na lotniskach, w przestrzeni outdoorowej oraz poprzez promocje skierowane do klientów linii lotniczej.

Od momentu uruchomienia pierwszego lotu w 2004 roku, Wizz Air rozwija ofertę przystępnych cenowo połączeń lotniczych na rynku europejskim. Wprowadzenie hasła „Let’s WIZZ” to kolejny etap rozwoju marki.

„Wizz Air zmienił znaczenie latania dla milionów osób, czyniąc je bardziej dostępnym. Latanie to coś więcej niż przemieszczanie się z punktu A do B – to osobiste doświadczenie. „Let’s WIZZ” oddaje uczucia związane z lataniem – spontaniczność, wolność i przygodę. To odważna ewolucja marki Wizz Air, kolejny krok w podnoszeniu standardów i oferowaniu więcej naszym klientom. Bądźcie gotowi na kolejne emocje i Let’s WIZZ!” – skomentowała Silvia Mosquera, dyrektorka ds. handlowych w Wizz Air.

Wideo prezentujące koncepcję „Let’s WIZZ” dostępne jest pod adresem: https://youtu.be/mu3_W1_xSeY