Wizz Air wprowadza nową funkcję w aplikacji mobilnej – „My Journey”
fot. materiały prasowe
Wizz Air ogłasza wprowadzenie nowej funkcji w aplikacji mobilnej – „My Journey”. Dzięki niej pasażerowie mogą łatwiej zarządzać swoją podróżą i mieć wszystkie najważniejsze informacje o locie bezpośrednio na swoim telefonie.
W związku z prognozowanym wzrostem ruchu lotniczego latem 2025 roku, przewoźnik przygotowuje się na potencjalne zakłócenia. Nowa funkcja aplikacji umożliwia pasażerom śledzenie statusu lotu i korzystanie z przysługujących im świadczeń. Pozwala także wybierać dostępne opcje alternatywne w przypadku zmian lub opóźnień. Aplikacja prezentuje informacje w czasie rzeczywistym i w wybranym języku.
„To nie tylko kwestia samego latania, ale poczucia kontroli w tych frustrujących momentach. „My Journey” to rozwiązanie dla naszych pasażerów – pozwalające im przejąć pełną kontrolę nad swoją podróżą, niezależnie od sytuacji. Dzięki „My Journey” dajemy naszym klientom narzędzia w czasie rzeczywistym, które umożliwiają samodzielne zarządzanie podróżą. To kolejny krok w realizacji naszych zobowiązań zawartych w inicjatywie Customer First Compass. Wierzymy, że wprowadzenie tej funkcji w okresie szczytu letniego, gdy więcej lotów jest dotkniętych zakłóceniami spowodowanymi warunkami pogodowymi i ograniczeniami kontroli ruchu lotniczego, pomoże naszym klientom łatwiej się odnaleźć i zaoszczędzić czas oraz energię podczas podróży” – powiedziała Boglarka Spak, dyrektorka ds. doświadczeń klienta w Wizz Air.
Funkcja „My Journey” jest dostępna w aplikacji mobilnej Wizz Air od 9 lipca 2025 roku i jest wprowadzana stopniowo. Aplikację, pobraną dotąd ponad 35 mln razy na platformach Apple, Google i Huawei, zaprojektowano z myślą o uproszczeniu i usprawnieniu całego procesu podróży.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









