Wizz Air wprowadza nową funkcję w aplikacji mobilnej – „My Journey”

fot. materiały prasowe

Wizz Air ogłasza wprowadzenie nowej funkcji w aplikacji mobilnej – „My Journey”. Dzięki niej pasażerowie mogą łatwiej zarządzać swoją podróżą i mieć wszystkie najważniejsze informacje o locie bezpośrednio na swoim telefonie.

W związku z prognozowanym wzrostem ruchu lotniczego latem 2025 roku, przewoźnik przygotowuje się na potencjalne zakłócenia. Nowa funkcja aplikacji umożliwia pasażerom śledzenie statusu lotu i korzystanie z przysługujących im świadczeń. Pozwala także wybierać dostępne opcje alternatywne w przypadku zmian lub opóźnień. Aplikacja prezentuje informacje w czasie rzeczywistym i w wybranym języku.

„To nie tylko kwestia samego latania, ale poczucia kontroli w tych frustrujących momentach. „My Journey” to rozwiązanie dla naszych pasażerów – pozwalające im przejąć pełną kontrolę nad swoją podróżą, niezależnie od sytuacji. Dzięki „My Journey” dajemy naszym klientom narzędzia w czasie rzeczywistym, które umożliwiają samodzielne zarządzanie podróżą. To kolejny krok w realizacji naszych zobowiązań zawartych w inicjatywie Customer First Compass. Wierzymy, że wprowadzenie tej funkcji w okresie szczytu letniego, gdy więcej lotów jest dotkniętych zakłóceniami spowodowanymi warunkami pogodowymi i ograniczeniami kontroli ruchu lotniczego, pomoże naszym klientom łatwiej się odnaleźć i zaoszczędzić czas oraz energię podczas podróży” – powiedziała Boglarka Spak, dyrektorka ds. doświadczeń klienta w Wizz Air.

Funkcja „My Journey” jest dostępna w aplikacji mobilnej Wizz Air od 9 lipca 2025 roku i jest wprowadzana stopniowo. Aplikację, pobraną dotąd ponad 35 mln razy na platformach Apple, Google i Huawei, zaprojektowano z myślą o uproszczeniu i usprawnieniu całego procesu podróży.