Wizz Air rozpoczął kampanię „Świadomości Medycznej” w okresie świątecznym

Wizz Air rozpoczął kampanię „Świadomości Medycznej”, mającą na celu zwrócenie uwagi pasażerów na znaczenie przygotowania zdrowotnego przed podróżą lotniczą. Inicjatywę uruchomiono w związku z prognozowanym wzrostem natężenia ruchu w okresie wielkanocnym, podczas którego przewoźnik planuje zrealizować blisko 4 tys. lotów.
Kampania Wizz Air ma podnieść świadomość pasażerów w zakresie zdrowia oraz bezpieczeństwa przed i w trakcie lotu. Szczególna uwaga kierowana jest do osób z istniejącymi problemami zdrowotnymi, kobiet w ciąży oraz pasażerów po przebytych zabiegach medycznych.
„Jak niedawno ogłosiliśmy, w ramach naszego programu Customer First Compass, zobowiązujemy się do zapewnienia, że wszyscy pasażerowie dotrą do swoich miejsc docelowych bezpiecznie i w pełnym komforcie. Podnosząc świadomość już teraz, przed wielkanocnym szczytem podróży, możemy pomóc w zapobieganiu problemom, których uniknąć w trakcie lotu oraz upewnić się, że wszyscy będą odpowiednio przygotowani i dotrą na czas, by cieszyć się czasem z bliskimi” – powiedziała Wiktoria Salzberg, ambasadorka Wizz Air.
Kampania obejmuje zestaw praktycznych zaleceń dotyczących przygotowania się do podróży lotniczej. Pasażerów informuje się o zasadach przechowywania leków w bagażu podręcznym, konieczności nawadniania organizmu oraz wykonywania ćwiczeń w trakcie długich lotów. Przypomina się im także o dostosowaniu przyjmowania leków do zmienionych stref czasowych oraz możliwości noszenia maseczek w przypadku objawów przeziębienia.
Wizz Air podkreśla, że załoga pokładowa posiada przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy w sytuacjach nagłych. Przewoźnik przypomina jednak, że w razie konieczności przekierowania lotu z powodów zdrowotnych, odpowiedzialność za dalszą opiekę i organizację transportu ponosi pasażer. W związku z tym zaleca się wykupienie odpowiedniego ubezpieczenia podróżnego.
Dodatkowe informacje oraz pełen przewodnik po zagadnieniach medycznych związanych z podróżą dostępne są na stronie internetowej przewoźnika.
POWIĄZANE WPISY
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
eSky: Podróże zamiast zakupów. Jak wykorzystać okres Black Friday na inwestycję w siebie?
W czasie, gdy sklepy kuszą rekordowymi promocjami, coraz głośniej mówi się o…
0 Komentarzy3 Minuty
12 listopada 2025
Rafał Szmytke dołącza do zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
Polski Holding Hotelowy poinformował, że z dniem 12 listopada 2025 roku do zarządu spółki…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2025
Dzień Austriackiego Wina
W środę 15 października Advantage Austria wspólnie z Narodowym Biurem Promocji Austrii…
0 Komentarzy1 Minuty
13 października 2025
Ryanair wprowadza płatności Blikiem
Linia lotnicza Ryanair ogłosiła wprowadzenie systemu Blik jako nowej opcji płatności dla…
0 Komentarzy1 Minuty
2 października 2025
Wizz Air ogłasza dni rekrutacyjne w Polsce
Wizz Air zorganizuje w październiku trzy dni otwarte rekrutacji dla personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
24 września 2025
SITE Polska ma 10 lat. Dekada działań na rzecz branży MICE
W 2025 roku Stowarzyszenie SITE Polska świętuje dziesięciolecie działalności. Dekadę…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Uganda chroni goryle górskie. Rainbow umożliwia spotkanie z tymi niezwykłymi zwierzętami
Światowy Dzień Goryla, przypadający 24 września, to okazja do przypomnienia o trudnej…
0 Komentarzy1 Minuty










