Wizz Air nawiązuje partnerstwo z Travelfusion

Latem Wizz Air z Katowic obsłuży 26 kierunków w 16 państwach. /fot. Katowice Airport
fot. Katowice Airport

Wizz Air poinformował o podpisaniu strategicznego partnerstwa z firmą Travelfusion, globalną platformą dystrybucji ofert lotniczych. Umowa, obowiązująca na wszystkich rynkach, ma zwiększyć dostępność taryf przewoźnika i umożliwić dotarcie do milionów nowych pasażerów w Europie i poza nią.

Według danych rynkowych aż 45 proc. rezerwacji lotniczych w Europie dokonywanych jest za pośrednictwem kanałów detalicznych, a 72 proc. pasażerów na świecie preferuje rezerwacje online. Dzięki współpracy Travelfusion zyska dostęp do jednej z najszybciej rozwijających się linii niskokosztowych w Europie, natomiast Wizz Air – do globalnej sieci klientów-agencji.

„Z ogromną radością ogłaszamy to przełomowe partnerstwo z Wizz Ai. Ta współpraca wzmacnia naszą nieustanną misję oferowania jak najszerszego zakresu treści, ze szczególnym naciskiem na dystrybucję ofert linii niskokosztowych do naszej globalnej sieci klientów-agencji. Zapraszamy wszystkie agencje, które chcą uzyskać dostęp do unikalnej oferty Wizz Air – niezależnie od tego, czy są już klientami Travelfusion, czy dopiero nimi zostaną – do dołączenia do nas w tym ekscytującym kolejnym etapie naszej wspólnej drogi” – powiedział Eytan Bicaci Baruh, wiceprezes ds. handlowych w Travelfusion.

Przewoźnik podkreśla, że jego najniższe taryfy oraz pełen pakiet usług dodatkowych pozostaną dostępne za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji mobilnej Wizz Air.

Obie strony zapowiadają dalszy rozwój współpracy. W drugiej połowie 2025 roku planowane są kolejne usprawnienia dotyczące łączności z agencjami, obsługi klientów oraz dostępności tras.