Wizz Air: bilety najlepiej kupować bezpośrednio u nas

Wizz Air nie ma możliwości kontaktu z klientami, którzy dokonują rezerwacji za pośrednictwem biur podróży. Agencje te w procesie rezerwacji biletów wykorzystują własny system uwierzytelnienia i zazwyczaj nie przekazują pasażerom powiadomień od linii lotniczej. W efekcie klienci nie otrzymują istotnych informacji o statusie swoich lotów.
Wizz Air zautomatyzował proces zwrotów, aby przyspieszyć otrzymywanie rekompensat dla podróżnych. W przypadku odwołania lotów przez Wizz Air, klienci, których to dotyczy, automatycznie otrzymują 120 proc. wartości pierwotnej ceny w postaci punktów ważnych przez 24 miesiące od daty odwołania lotu. Klienci mogą zdecydować się również na zwrot gotówki – Wizz Air zobowiązuje się do przelania środków tą samą metodą, którą wykonano płatność, w ciągu 30 dni od daty żądania zwrotu gotówki. Pasażerowie, którzy dokonują rezerwacji w biurach podróży, aby otrzymać zwrot, powinni skontaktować się z odpowiednią agencją i tam wnioskować o zwrot środków.
Rezerwacje w biurach podróży kosztują więcej, ponieważ firmy doliczają dopłatę do taryf Wizz Air. Rezerwacje na stronie wizzair.com lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej linii zapewniają więc nie tylko dostęp do najważniejszych informacji na temat podróży, ale również do najniższych cen.
Linia lotnicza Wizz Air zachęca wszystkich pasażerów do kupna biletów i usług WIZZ bezpośrednio na stronie wizzair.com lub za pośrednictwem mobilnej aplikacji. Wybór kanałów WIZZ pozwala uzyskać najlepsze ceny i najświeższe dane na temat lotu, lokalnych ograniczeń w zakresie podróży, a także praw pasażerów i opcji zwrotu pieniędzy.