Wakacje.pl organizatorem wyjazdu strategicznego do Egiptu
fot. materiały prasowe
Blisko 80 menedżerów marek turystycznych wzięło udział w wyjazdowej sesji strategicznej zorganizowanej w Makadi Bay w Egipcie. Za organizację wydarzenia odpowiadało Wakacje.pl, a partnerem logistycznym było biuro podróży ETI. Spotkanie stanowiło okazję do podsumowania minionych miesięcy oraz omówienia planów na nadchodzący sezon.
Coroczne spotkania strategiczne organizowane przez Wakacje.pl stanowią okazję do podsumowania ostatnich miesięcy oraz przedstawienia planów na nadchodzący okres. Tegoroczna edycja odbyła się w kompleksie Red Sea Hotels, należącym do biura podróży ETI.
„Zdecydowaliśmy się na Egipt, bo to jeden z kierunków najczęściej wybieranych przez naszych klientów” – mówi Małgorzata Kunc, szefowa działu MICE w Wakacje.pl, odpowiedzialnego za przygotowanie i realizację wydarzenia.
Wakacje.pl odpowiadały za opracowanie programu, realizację logistyczną oraz organizację przelotów i transferów dla uczestników z Polski, Czech, Słowacji i Węgier. ETI zapewniło zakwaterowanie, transfery lokalne, salę konferencyjną, a także wsparcie przy wydarzeniach wieczornych i realizację większości połączeń lotniczych.
„Przy wyborze kierowaliśmy się nie tylko popularnością tego kraju, znaczenie miała także dostępność obiektów spełniających nasze kryteria infrastrukturalne. Szukaliśmy miejsca, które jednocześnie pomieści wszystkich uczestników, będzie miało odpowiednio dużą salę konferencyjną, i na terenie którego będzie można realizować też inne wydarzenia, takie jak networking. Zależało nam również na kierunku z dużą liczbą połączeń lotniczych, by zapewnić łatwy dolot w tym samym czasie uczestnikom podróżującym z Polski, Czech, Węgier i Słowacji” – dodaje Małgorzata Kunc.
„Cieszymy się, że udało nam się sprostać wymaganiom profesjonalistów z branży. Organizacja rzeczywiście była wyzwaniem. Niewielka ilość czasu na przygotowanie na 5 min przed startem sezonu wakacyjnego jeszcze bardziej podnosiła poprzeczkę. Tym większe zadowolenie z pozytywnej oceny i takiej też weryfikacji dla naszych hoteli Red Sea Hotels” – powiedział Grzegorz Karolewski, dyrektor handlowy ETI Polska.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Magda Plutecka nową dyrektorką ds. HR i Komunikacji w Sun&Fun Holidays
Sun&Fun Holidays ogłosiło Magdę Plutecką nową dyrektorką ds. HR i Komunikacji.…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
Magdalena Krucz nową prezeską Polskiej Organizacji Turystycznej
Dziś, 2 grudnia 2025 roku, Magdalenę Krucz powołano na stanowisko prezeski Polskiej…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty










