Wakacje bez stresu o deszcz. Sun&Snow oferuje zwrot za niepogodę
fot. materiały prasowe
W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania turystów i niepewną pogodę w tegoroczne wakacje, sieć Sun&Snow wprowadziła promocję „-25 proc. na niepogodę”. Inicjatywa jest reakcją na obawy Polaków dotyczące deszczowej aury i stanowi zabezpieczenie dla osób planujących wypoczynek w sierpniu.
Jeśli w trakcie pobytu między 1 a 30 sierpnia spadnie więcej niż 5 mm deszczu w ciągu doby, klienci mają prawo do otrzymania vouchera o wartości 25 proc. ceny noclegu za każdy taki dzień. Voucher można wykorzystać w ciągu 12 kolejnych miesięcy w dowolnym apartamencie sieci.
„Jeśli podczas pobytu między 1 a 30 sierpnia spadnie więcej niż 5 mm deszczu w ciągu doby, każdy klient, który się do nas zgłosi, otrzyma voucher o wartości 25 proc ceny noclegu za każdy taki dzień. Taki voucher można wykorzystać przez kolejnych 12 miesięcy w dowolnym apartamencie Sun&Snow. To konkretna odpowiedź na warunki atmosferyczne, która może dać poczucie większego bezpieczeństwa i opłacalności wyjazdu – niezależnie od tego, czy pogoda się sprawdzi, czy nie” – tłumaczy Catherine Martins z Sun&Snow.
Akcja jest sygnałem, że branża turystyczna zaczyna adaptować się do potrzeb konsumentów, którzy coraz częściej poszukują elastycznych i bezpiecznych rozwiązań. Niepewne prognozy pogodowe sprawiły, że turyści podchodzą do rezerwacji z większą ostrożnością, ceniąc sobie warunki pozwalające uniknąć poczucia straconych pieniędzy.
„Dziś nie wystarczy już dobrze położony obiekt czy ładne zdjęcia w internecie. Liczy się to, co realnie może przekonać klienta do rezerwacji mimo niepewnych prognoz, czyli elastyczność, przejrzystość zasad i uczciwe podejście” – podkreśla ekspertka.
Promocja jest dostępna dla wszystkich gości rezerwujących pobyt w apartamentach Sun&Snow w sierpniu.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










