Visit Maldives nawiązuje globalne partnerstwo z Liverpool FC

Liverpool FC ogłosił podpisanie wieloletniego globalnego partnerstwa z Visit Maldives, które czyni Malediwy Oficjalnym Partnerem Turystycznym klubu. Współpraca obejmuje zarówno drużynę męską, jak i żeńską, a jej celem jest zwiększenie świadomości na temat Malediwów jako światowej klasy destynacji turystycznej. Partnerstwo to pozwoli zaprezentować bogactwo atrakcji, dziedzictwa oraz wyjątkowych krajobrazów, jakie oferuje ten wyspiarski kraj.
Nowa inicjatywa łączy dwie uznane na całym świecie marki, które wspólnie dążą do zapewniania niezapomnianych doświadczeń – zarówno dla kibiców zgromadzonych na stadionie Anfield, jak i dla turystów odwiedzających Malediwy. Wyspiarski kraj od pięciu lat z rzędu zdobywa tytuł Wiodącej Destynacji Świata, podkreślając swoją pozycję jako jedno z najbardziej prestiżowych miejsc turystycznych na świecie.
Z okazji inauguracji partnerstwa fani Liverpool FC będą mieli szansę wygrać siedmiodniową podróż na Malediwy, obejmującą przeloty oraz zakwaterowanie. Konkurs odbędzie się w ramach inicjatywy MyLFC, a szczegóły dotyczące udziału są dostępne na oficjalnych kanałach klubu.
Partnerstwo z Liverpool FC wpisuje się w długofalowe cele Visit Maldives, które po rekordowym roku dla branży turystycznej w 2024 roku, dąży do osiągnięcia 5 mld dolarów przychodów z turystyki w 2025 roku. Współpraca z klubem ma wzmocnić globalną rozpoznawalność Malediwów poprzez zaangażowanie w platformy mediów społecznościowych Liverpool FC.
Liverpool FC pozostaje najczęściej oglądanym zespołem Premier League na świecie, osiągając w poprzednim sezonie skumulowaną widownię na poziomie 471 mln widzów. Popularność klubu w dalszym ciągu rośnie, a zainteresowanie transmisjami utrzymuje się na wysokim poziomie również w bieżącym sezonie.
Zaangażowanie w ochronę środowiska i zrównoważoną turystykę
W ramach partnerstwa Visit Maldives podkreśla swoje zaangażowanie w ochronę środowiska naturalnego, koncentrując się na ochronie oceanów oraz promowaniu zrównoważonej turystyki. Liverpool FC zobowiązał się do wspierania tych inicjatyw poprzez swój nagradzany program zrównoważonego rozwoju, The Red Way, który będzie wykorzystywany do podnoszenia świadomości i promowania działań na rzecz ochrony środowiska.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










