Visit Madeira wprowadza kampanię marketingową skierowaną do podróżnych 55+

Visit Madeira dostosowuje swoją kampanię marketingową, wprowadzając nowe treści dedykowane osobom w wieku 55 lat i starszym. W ramach kampanii „Experience Madeira for Yourself” firma rozszerza swoją segmentację, aby uwzględnić potrzeby i preferencje starszych podróżnych, podkreślając, że wyspa Madera oferuje bogactwo doświadczeń przez cały rok.
W 2023 roku Visit Madeira uruchomiła kampanię „Experience Madeira for Yourself” na rynkach międzynarodowych. Trwająca kampania podkreśla, że Madera ma wszystko — góry, morze i kulturę — co czyni ją całorocznym celem podróży dla każdego. Kampania reklamowa prezentuje piękno wyspy, jednak w haśle przewodnim podkreśla, że najprawdziwsze doświadczenie Madery i Porto Santo jest możliwe poprzez osobiste poznanie.
Visit Madeira podejmuje teraz dodatkowy krok, rozszerzając swoją segmentację i dostosowując treści kampanii do różnych grup odbiorców. Nowa odsłona kampanii uwzględnia treści skierowane do podróżnych w wieku od 55 do 65 lat, spełniając potrzeby i preferencje tej grupy wiekowej.
Adaptacja kampanii podkreśla zaangażowanie w strategię komunikacji Madery, mającą na celu wzmocnienie wizerunku marki i oparcie go na poczuciu przynależności — „Madera. Należy do wszystkich”.
Podejście to ma na celu bezpośrednie oddziaływanie na grupę docelową poprzez uwzględnienie jej potrzeb i aspiracji oraz wyróżnienie doświadczeń odpowiadających jej zainteresowaniom.
POWIĄZANE WPISY
19 grudnia 2025
Stworzono cyfrowe archiwum polskiej turystyki. Instytut Turystyki udostępnia 80 tys. zdigitalizowanych materiałów
Stowarzyszenie na Rzecz Badania, Rozwoju i Promocji Turystyki wraz z Instytutem Turystyki…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2025
CzechTourism Polska: Polacy coraz chętniej odwiedzają Czechy. Liczba pobytów wzrosła o 14,9 proc.
Rok 2025 przynosi zwiększoną aktywność polskich turystów w Czechach. Po trzech kwartałach…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
Costa Cruises stawia na partnerów. Polskie biura podróży wśród nagrodzonych
Costa Cruises zorganizowała dwa wydarzenia skierowane do partnerów i przedstawicieli…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe zimowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty










