Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
fot. materiały prasowe
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz mieszkańców archipelagu do aktywnego udziału w ochronie i zrównoważonym rozwoju Madery i Porto Santo.
Wyspy odnotowują stały wzrost liczby odwiedzających, co podkreśla rosnące zainteresowanie destynacją oraz potrzebę wzmocnienia działań na rzecz zrównoważonej turystyki. Celem kampanii jest inspirowanie bardziej odpowiedzialnych postaw, które pozwolą przekształcić odwiedzających w świadomych uczestników ochrony środowiska i dziedzictwa kulturowego regionu.
„Madera i Porto Santo to destynacje o niezrównanym bogactwie przyrodniczym i kulturowym, a naszym obowiązkiem jest zapewnienie, by pozostały nimi także dla przyszłych pokoleń. Ta kampania jest apelem do zbiorowej świadomości i szacunku wobec terytorium, które nas gości i inspiruje. Chcemy, aby każdy odwiedzający stał się strażnikiem tej destynacji” – powiedział Eduardo Jesus, regionalny sekretarz ds. Turystyki, Środowiska i Kultury oraz prezes Madeira Promotion Bureau.
Zespół realizuje działania etapowo, z szeroką obecnością w różnych mediach. Visit Madeira, we współpracy z Instytutem Lasów i Ochrony Przyrody oraz Regionalną Dyrekcją ds. Turystyki, przygotowuje również dodatkową kampanię instytucjonalną wzmacniającą przekaz inicjatywy. Równolegle różne jednostki prowadzą projekty ukierunkowane na zarządzanie przestrzenią oraz kluczowymi punktami odwiedzin.
„Turystyka jest siłą transformującą, a na Maderze chcemy, aby była to siła zrównoważona. Nowa kampania potwierdza nasze zaangażowanie w model zrównoważonego rozwoju, który łączy wzrost gospodarczy, ochronę środowiska i wzmacnianie lokalnej tożsamości. Madera umacnia swoją pozycję jako światowej klasy destynacja zrównoważonej turystyki, promując bardziej harmonijną relację pomiędzy odwiedzającymi a mieszkańcami wysp” – dodał Eduardo Jesus.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2025
Malta z rekordem polskich turystów. Więcej wizyt w dziewięć miesięcy niż w całym 2024 roku
Z najnowszych danych Maltańskiego Urzędu Statystycznego (NSO), obejmujących okres…
0 Komentarzy3 Minuty










