Usain Bolt globalnym ambasadorem turystyki Jamajki w nowej kampanii JTB

fot. Rayhme McKenzie

Jamajska Rada Turystyczna (JTB) rozpoczęła nową kampanię reklamową z udziałem legendarnego sprintera Usaina Bolta, którego mianowano globalnym ambasadorem turystyki Jamajki. Kampania zadebiutowała 6 sierpnia z okazji Dnia Niepodległości Jamajki spotem wideo, emitowanym obecnie na platformach cyfrowych.

W spocie Bolt opowiada o tym, jak jego wychowanie na Jamajce ukształtowało każdy etap jego podróży. Podkreśla energię, odporność i rytm kraju, zachęcając turystów do poznania wyspy poprzez jej mieszkańców, kulturę i krajobrazy.

„Usain Bolt od dawna jest symbolem jamajskiej dumy i doskonałości. Ta kampania uwypukla jego osobistą historię i dumę narodową, dzieląc się tą magią ze światem. W 63. rocznicę Dnia Niepodległości z dumą pokazujemy światu, co czyni Jamajkę miejscem naprawdę niezapomnianym” – powiedział minister turystyki Jamajki, Edmund Bartlett.

Bolt będzie kontynuować rolę ambasadora Jamajki na arenie międzynarodowej w ramach szerszej strategii kampanii. Obejmuje ona cyfrowe storytellingi, działania w mediach społecznościowych oraz obecność na globalnych wydarzeniach. Kampania ma pogłębić więź emocjonalną między Jamajką a turystami, wzmacniając atrakcyjność wyspy pod względem kultury, muzyki, kuchni i przyrody.

„Ta nowa kampania oddaje istotę marki Jamajka. Jamajka jest odważna, autentyczna i pełna serca. Niezrównana globalna popularność Usaina i głęboka miłość do Jamajki czynią go idealnym głosem, który przekaże nasze przesłanie światu” – powiedział Donovan White, dyrektor ds. turystyki Jamajki.

Więcej informacji o kampanii i zdjęcia zza kulis dostępne są na stronie www.visitjamaica.com.