Ubezpieczenie kosztów rezygnacji dostępne online

Towarzystwo Ubezpieczeń Europa wprowadziło do sprzedaży online ubezpieczenie Koszty Rezygnacji. Umożliwia ono zwrot 100 proc. kosztów wycieczki, noclegu i biletu lotniczego bądź autokarowego, gdy turysta nie może z nich skorzystać.
Ubezpieczenie Koszty Rezygnacji zapewnia odzyskanie 100 proc. zapłaconej ceny wycieczki, noclegu lub biletu podróżnego, gdy nie ma możliwości ich zrealizowania. Katalog przyczyn objętych ubezpieczeniem jest bardzo rozbudowany i obejmuje m.in. nagłą chorobę, nieszczęśliwy wypadek, śmierć bliskiej osoby, utratę pracy, nieotrzymanie wizy na czas, wyznaczenie pobytu w sanatorium w terminie wyjazdu, kradzież auta osoby ubezpieczonej lub współuczestnika podróży, jak również inne, możliwe do udokumentowania, powody. Jako osoby bliskie rozumiany jest nie tylko współmałżonek i dzieci, ale również np. teściowie oraz wnuki.
Ubezpieczenie jest dostępne w opcjach:
• rezygnacja z imprezy turystycznej,
• rezygnacja lub przerwanie uczestnictwa w imprezie turystycznej,
• anulowanie biletu,
• anulowanie noclegu.
Marat Nevretdinov, wiceprezes TU Europa, powiedział: „Analizujemy zmieniający się rynek ubezpieczeń podróżnych pod kątem zapotrzebowania klientów na nowe rozwiązania, zapewniające sprofilowaną ochronę. Potrzeby turystów dynamicznie się zmieniają, dlatego na podstawie obserwacji rynku proponujemy klientom aż trzy warianty ubezpieczenia Koszty Rezygnacji: podstawowy oraz Plus i Max. Dwa ostatnie dodatkowo rozszerzają katalog możliwych przyczyn rezygnacji, umożliwiając przy tym zwrot stu procent poniesionych kosztów.”
Ubezpieczenie Koszty Rezygnacji było dotąd sprzedawane w biurach podróży współpracujących z TU Europa. Teraz firma poszerzyła kanały dystrybucji o sprzedaż online. Polisę można kupić w 3 prostych krokach na stronie www.tueuropa.pl. Po wyborze najlepszej dla siebie opcji i wypełnieniu prostego formularza turysta zostaje przekierowany do systemu płatności elektronicznych, który pozwala od razu zapłacić za ubezpieczenie. Następnie klient otrzymuje polisę na wskazany przez siebie adres mailowy, dodatkowo dostaje sms-em numer polisy potrzebny do zgłoszenia szkody.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










