Travelport wprowadza nową konsolę obsługiwaną za pomocą przeglądarki

Firma Travelport, jeden z największych dostawców systemów dystrybucji i rozwiązań z dziedziny e-commerce dla światowej branży turystycznej, poinformowała o wprowadzeniu Travelport Queue Control Console — konsoli obsługiwanej za pomocą przeglądarki internetowej, która pomaga biurom podróży zautomatyzować część operacji związanych ze sprzedażą biletów lotniczych.
Za pomocą tego nowego produktu można opracować reguły określające, kiedy i w jaki sposób wystawiane są bilety, co pozwala biurom podróży oszczędzić czas i zwiększyć wydajność.
Wbudowana funkcja do zarządzania rezerwacjami umożliwia wystawienie biletu bez udziału pracowników, co pozwala biurom podróży oszczędzać czas gwarantując efekt wykonywanego zadania. Produkt ten umożliwia agentom tworzenie harmonogramów zapewniających wykonywanie zadań w określonych dniach, przedziałach czasowych lub porach dnia i może monitorować jedną lub większą ilość kolejek (queues). Dzięki automatycznemu sterowaniu przepływem rezerwacji na kolejkach, bilety mogą być rezerwowane w jednej lokalizacji, a wystawiane w innej, lub rezerwowane przez jednego agenta, a wystawiane przez innego w ramach tej samej lokalizacji. Travelport Queue Control Console jest zlokalizowana na serwerze i komunikuje się z firmą Travelport za pomocą usług internetowych. Zapewnia również agentom pełny dostęp do plików dziennika i raportu działania systemu.
Reginald Warlop, wiceprezes ds. oferty produktów w firmie Travelport powiedział: „Bardzo się cieszymy z wprowadzenia rozwiązania Travelport Queue Control Console. Zarówno tradycyjnym biurom podróży, jak i tym działającym w on-line, zależy na jak najwyższej wydajności, a nasza konsola zapewnia im automatyczny proces, który wykonuje rutynowe, powtarzalne zadania. Dzięki temu agenci mogą skoncentrować się na innych, bardziej zyskownych działaniach”.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










