Travelist.pl i Storytel z nową kampanią „Poznaj Polskę z audiobookiem”
fot. materiały prasowe
Travelist.pl uruchamia nową kampanię we współpracy z platformą Storytel, która pozwala użytkownikom łączyć podróże po Polsce z dostępem do setek tysięcy audiobooków i e-booków. Klienci serwisu rezerwacyjnego, którzy dokonają rezerwacji hotelu między 11 a 31 sierpnia 2025 roku, otrzymają bezpłatny 60-dniowy dostęp do aplikacji Storytel, w tym tysiące tytułów po polsku i angielsku. Pula nagród obejmuje 4 tys. kodów dostępnych dla osób, które wcześniej nie miały konta na platformie.
Kampania promuje trzy kategorie wyjazdów: nad morze, w góry oraz do polskich miast, wśród których wymieniane są m.in. Tatry, Bieszczady, Karkonosze, Ustka, Mierzeja Wiślana, Jastarnia, Gdańsk, Warszawa i Wrocław. W każdej kategorii wybrane audiobooki powiązano z popularnymi miejscowościami, a storytelling pomaga lepiej wczuć się w charakter regionu. Do rekomendowanych tytułów należą m.in. thriller „Ekspozycja” Remigiusza Mroza, którego akcja rozpoczyna się na Giewoncie. „Dębowe uroczysko” Joanny Tekieli przywołuje klimat Bieszczad. Na wyjazdy nad morze polecane są „Złota mucha” Joanny Chmielewskiej oraz reportaż true crime „Tajemnica domu Uklejów” Anety Jadowskiej. W przypadku city breaków w Warszawie warto sięgnąć po „Sekrety Wrocławia” Tamary Barrigi i „Najlepsze miasto świata” Grzegorza Piątka.
„W Travelist.pl inspirujemy do podróży. Wiemy też, że książki potrafią inspirować równie mocno. Dlatego współpraca ze Storytel to naturalne partnerstwo, w którym łączymy odkrywanie miejsc z wyjątkowymi doznaniami. My zachęcamy do poznawania konkretnych kierunków i gwarantujemy najlepszą cenę, a Storytel daje narzędzie, by uzupełnić podróż o emocjonujące historie. Dziś użytkownicy szukają nie tylko wygodnego hotelu, ale też tego, co nada ich wyjazdowi bardziej osobisty charakter. Zaprojektowaliśmy kampanię tak, by naturalnie łączyć odpoczynek z zanurzeniem w opowieści” – powiedziała Nina Nurzyńska-Mazurek, Head of Brand & Communication w Travelist.pl.
W wielokanałową kampanię zaangażowano także twórców internetowych. Odwiedzili wybrane miejscowości opisane w książkach i przygotowali materiały wideo z tamtejszych hoteli.
POWIĄZANE WPISY
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
eSky: Podróże zamiast zakupów. Jak wykorzystać okres Black Friday na inwestycję w siebie?
W czasie, gdy sklepy kuszą rekordowymi promocjami, coraz głośniej mówi się o…
0 Komentarzy3 Minuty
12 listopada 2025
Rafał Szmytke dołącza do zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
Polski Holding Hotelowy poinformował, że z dniem 12 listopada 2025 roku do zarządu spółki…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2025
Dzień Austriackiego Wina
W środę 15 października Advantage Austria wspólnie z Narodowym Biurem Promocji Austrii…
0 Komentarzy1 Minuty
13 października 2025
Ryanair wprowadza płatności Blikiem
Linia lotnicza Ryanair ogłosiła wprowadzenie systemu Blik jako nowej opcji płatności dla…
0 Komentarzy1 Minuty
2 października 2025
Wizz Air ogłasza dni rekrutacyjne w Polsce
Wizz Air zorganizuje w październiku trzy dni otwarte rekrutacji dla personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
24 września 2025
SITE Polska ma 10 lat. Dekada działań na rzecz branży MICE
W 2025 roku Stowarzyszenie SITE Polska świętuje dziesięciolecie działalności. Dekadę…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Uganda chroni goryle górskie. Rainbow umożliwia spotkanie z tymi niezwykłymi zwierzętami
Światowy Dzień Goryla, przypadający 24 września, to okazja do przypomnienia o trudnej…
0 Komentarzy1 Minuty










