Travelist.pl i Storytel z nową kampanią „Poznaj Polskę z audiobookiem”

fot. materiały prasowe

Travelist.pl uruchamia nową kampanię we współpracy z platformą Storytel, która pozwala użytkownikom łączyć podróże po Polsce z dostępem do setek tysięcy audiobooków i e-booków. Klienci serwisu rezerwacyjnego, którzy dokonają rezerwacji hotelu między 11 a 31 sierpnia 2025 roku, otrzymają bezpłatny 60-dniowy dostęp do aplikacji Storytel, w tym tysiące tytułów po polsku i angielsku. Pula nagród obejmuje 4 tys. kodów dostępnych dla osób, które wcześniej nie miały konta na platformie.

Kampania promuje trzy kategorie wyjazdów: nad morze, w góry oraz do polskich miast, wśród których wymieniane są m.in. Tatry, Bieszczady, Karkonosze, Ustka, Mierzeja Wiślana, Jastarnia, Gdańsk, Warszawa i Wrocław. W każdej kategorii wybrane audiobooki powiązano z popularnymi miejscowościami, a storytelling pomaga lepiej wczuć się w charakter regionu. Do rekomendowanych tytułów należą m.in. thriller „Ekspozycja” Remigiusza Mroza, którego akcja rozpoczyna się na Giewoncie. „Dębowe uroczysko” Joanny Tekieli przywołuje klimat Bieszczad. Na wyjazdy nad morze polecane są „Złota mucha” Joanny Chmielewskiej oraz reportaż true crime „Tajemnica domu Uklejów” Anety Jadowskiej. W przypadku city breaków w Warszawie warto sięgnąć po „Sekrety Wrocławia” Tamary Barrigi i „Najlepsze miasto świata” Grzegorza Piątka.

„W Travelist.pl inspirujemy do podróży. Wiemy też, że książki potrafią inspirować równie mocno. Dlatego współpraca ze Storytel to naturalne partnerstwo, w którym łączymy odkrywanie miejsc z wyjątkowymi doznaniami. My zachęcamy do poznawania konkretnych kierunków i gwarantujemy najlepszą cenę, a Storytel daje narzędzie, by uzupełnić podróż o emocjonujące historie. Dziś użytkownicy szukają nie tylko wygodnego hotelu, ale też tego, co nada ich wyjazdowi bardziej osobisty charakter. Zaprojektowaliśmy kampanię tak, by naturalnie łączyć odpoczynek z zanurzeniem w opowieści” – powiedziała Nina Nurzyńska-Mazurek, Head of Brand & Communication w Travelist.pl.

W wielokanałową kampanię zaangażowano także twórców internetowych. Odwiedzili wybrane miejscowości opisane w książkach i przygotowali materiały wideo z tamtejszych hoteli.