Thomas Hertkorn ponownie szefem marketingu internetowego w a&o Hostels
fot. materiały prasowe
a&o Hostels ogłosiło powrót Thomasa Hertkorna na stanowisko dyrektora ds. marketingu internetowego. Po pięcioletniej przerwie Hertkorn ponownie obejmuje funkcję, którą pełnił w latach 2017–2020, odpowiadając za strategię cyfrową sieci hosteli w Europie.
Thomas Hertkorn zapowiada strategię skoncentrowaną na cyfryzacji i wynikach. Jej celem jest dalsza transformacja cyfrowa marki, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania sztucznej inteligencji. Technologie te mają przynieść realną wartość dodaną – zarówno dla gości, jak i procesów wewnętrznych. Główna wizja Hertkorna dla a&o to osiąganie lepszych rezultatów dzięki inteligentnym systemom.
„Nie ma nic bardziej ekscytującego niż transformacja cyfrowa w branży takiej jak hotelarstwo, która tradycyjnie opiera się na obsłudze osobistej” – skomentował Thomas Hertkorn.
Hertkorn był wcześniej związany z a&o Hostels w latach 2017–2020, odpowiadając za komunikację marki online.
„Dzięki Thomasowi Hertkornowi odzyskujemy eksperta, który łączy innowacyjność z mierzalnością. Wspólnie jeszcze bardziej zwiększymy konkurencyjność a&o i wykorzystamy sztuczną inteligencję w sposób ukierunkowany, w którym tworzy ona znaczącą wartość dodaną dla gości i procesów” – podkreślił Phillip Winter, dyrektor ds. marketingu w a&o.
Thomas Hertkorn zdobywał doświadczenie m.in. w berlińskiej agencji Peak Ace, a ostatnio pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży i innowacji w zakresie AI. Jego ponad 15-letnia kariera w marketingu cyfrowym koncentruje się na wdrażaniu technologii z zachowaniem równowagi pomiędzy efektywnością a przejrzystością.
Z 42 obiektami w 10 krajach Europy a&o koncentruje się na dalszym rozwoju mobilnych rezerwacji, automatyzacji obsługi, a także wdrażaniu zrównoważonych, elastycznych modeli usług.
„To, że udaje nam się łączyć technologiczną nowoczesność z lokalnym podejściem do jakości usług, potwierdza frekwencja i zadowolenie gości” – zaznaczył Phillip Winter.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










