Thomas Hertkorn ponownie szefem marketingu internetowego w a&o Hostels

fot. materiały prasowe

a&o Hostels ogłosiło powrót Thomasa Hertkorna na stanowisko dyrektora ds. marketingu internetowego. Po pięcioletniej przerwie Hertkorn ponownie obejmuje funkcję, którą pełnił w latach 2017–2020, odpowiadając za strategię cyfrową sieci hosteli w Europie.

Thomas Hertkorn zapowiada strategię skoncentrowaną na cyfryzacji i wynikach. Jej celem jest dalsza transformacja cyfrowa marki, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania sztucznej inteligencji. Technologie te mają przynieść realną wartość dodaną – zarówno dla gości, jak i procesów wewnętrznych. Główna wizja Hertkorna dla a&o to osiąganie lepszych rezultatów dzięki inteligentnym systemom.

„Nie ma nic bardziej ekscytującego niż transformacja cyfrowa w branży takiej jak hotelarstwo, która tradycyjnie opiera się na obsłudze osobistej” – skomentował Thomas Hertkorn.

Hertkorn był wcześniej związany z a&o Hostels w latach 2017–2020, odpowiadając za komunikację marki online.

„Dzięki Thomasowi Hertkornowi odzyskujemy eksperta, który łączy innowacyjność z mierzalnością. Wspólnie jeszcze bardziej zwiększymy konkurencyjność a&o i wykorzystamy sztuczną inteligencję w sposób ukierunkowany, w którym tworzy ona znaczącą wartość dodaną dla gości i procesów” – podkreślił Phillip Winter, dyrektor ds. marketingu w a&o.

Thomas Hertkorn zdobywał doświadczenie m.in. w berlińskiej agencji Peak Ace, a ostatnio pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży i innowacji w zakresie AI. Jego ponad 15-letnia kariera w marketingu cyfrowym koncentruje się na wdrażaniu technologii z zachowaniem równowagi pomiędzy efektywnością a przejrzystością.

Z 42 obiektami w 10 krajach Europy a&o koncentruje się na dalszym rozwoju mobilnych rezerwacji, automatyzacji obsługi, a także wdrażaniu zrównoważonych, elastycznych modeli usług.

„To, że udaje nam się łączyć technologiczną nowoczesność z lokalnym podejściem do jakości usług, potwierdza frekwencja i zadowolenie gości” – zaznaczył Phillip Winter.