Tatry Mountain Resort – to była bardzo udana zima

Słowacka spółka Tatry Mountain Resort (TMR), właściciel m.in. stacji narciarskich w Jasnej, Tatrzańskiej Łomnicy i Szczyrbskim Jeziorze, ogłosiła wyniki zakończonego 23 kwietnia sezonu zimowego. Zyski były wyższe o 9,4 proc. niż w poprzednim sezonie.
TMR podliczył wyniki sezonu zimowego w stacjach narciarskich w Jasnej (Niskie Tatry), Tatrzańskiej Łomnicy, Starym Smokowcu i Szczyrbskim Jeziorze (Tatry Wysokie), Szczyrkowskim Ośrodku Narciarskim (SON) w Polsce, z aquaparku Tatralandia oraz swoich hoteli. Nie brano pod uwagę śląskiego Parku Rozrywki, który zima jest zamknięty.
W stacjach narciarskich odnotowano wzrost liczby narciarzy (na podstawie wykupionych skipassów) o 13,2 proc.
W Tatralandii wzrost gości wyniósł 2,3 proc.
W hotelach liczba gości wzrosła o 3,3 punkty procentowe a średnia cena noclegu o 10,4 proc.
Zyski ze sprzedaży skipasów wzrosły o 10,4 proc.
Zyski z biletów do Tatralandii wzrosły o 0,3 proc.
Zyski hoteli były wyższe od uzyskanych w poprzednim sezonie o 13,2 proc.
Restauracje odnotowały zyski wyższe o 11,4 proc., zaś sklepy i punkty usługowe – o 11,4 proc.
Prezes zarządu TMR Bohuš Hlavatý, powiedział: “W odróżnieniu do poprzedniego sezonu zimowego, tym razem warunki śniegowe były znakomite, co pokazały bardzo dobre wyniki w naszych ośrodkach. Nasz program pozyskiwania stałych klientów zdaje egzamin i chcemy go zintensyfikować, by zachęcić klientów do korzystania z programu GOPASS. Odnotowujemy bardzo dobrą współpracę z prywatnymi właścicielami obiektów noclegowych oraz regionalnymi organizacjami turystycznymi.”
Od 20 marca ceny skipassów poszły mocno w dół i w Jasnej całodniowy skipass kosztował tylko 7 euro, zaś w Tatrach Wysokich – 5 euro.
Wśród narciarzy korzystających z internetowej rejestracji jazd, najlepszy okazał się 28-latek z Litowskiego Mikulasz, który od 26 listopada do 23 kwietnia pokonał 7 663 kilometry a wyciągami wyjechał 2 933 razy.
W stacjach narciarskich TMR na Słowacji, największą grupę stanowili Słowacy – 68 proc. Następne pozycje zajęli: Polacy – 14 proc. I Czesi – 8 proc.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










