Sun & Snow wprowadza szybsze rezerwacje z nową usługą Click & Stay

Firma Sun & Snow wdraża nową usługę Click & Stay. Dzięki temu nowatorskiemu rozwiązaniu będzie można bezkontaktowo zarezerwować apartament, wypełnić dokumenty i w tej samej chwili uzyskać dostęp do lokalu, dzięki funkcjonalności check-in on-line.
Pierwsze apartamenty w systemie online check-in dostępne są już w ofercie zarządzanych przez Sun & Snow apartamentów w Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Świnoujściu, Kołobrzegu, Międzyzdrojach, Krakowie, Karpaczu, Świeradowie Zdroju, Polanicy Zdroju oraz Krynicy Zdroju.
Z poziomu smartfona i bez konieczności wizyty w lokalnym biurze, goście mogą dokonać tam rezerwacji 24 godziny na dobę. Zrobią to bez instalowania dodatkowej aplikacji. Kontakt z operatorem możliwy jest przez ogólnodostępne kanały, jak sms, e-mail, WhatsApp czy messenger.
Korzystając z zakwaterowania online, dzięki kilku kliknięciom goście przechodzą przez cały proces – od wyboru apartamentu, przez podpisanie niezbędnych dokumentów, opłatę, po odebranie instrukcji oraz kodu wejściowego.
„Wprowadzając usługę Click & Stay wyszliśmy naprzeciw potrzebom gości i zmieniającego się rynku turystycznego. Korzystając z wypoczynku, turyści nie lubią tracić czasu na formalności związane z wynajmem apartamentu, długim wypełnianiem dokumentów czy umawianiem się na przekazanie kluczy. Chcą załatwić to jak najszybciej i najsprawniej. Z nowej usługi chętnie korzystają szczególnie młodsze pokolenia, przyzwyczajone do tego, że większość spraw udaje się załatwić dzięki kilku kliknięciom w smartfona” – mówi Mariola Skorupa, dyrektor sprzedaży i marketingu w Sun & Snow.
Zdalne zameldowanie się gości w usłudze Click & Stay umożliwia elektroniczna nakładka do zamka. Dzięki niej turyści mogą przyjechać do apartamentu o dowolnej, dogodnej dla siebie porze, niezależnie od godzin pracy lokalnego biura. Podczas rezerwacji otrzymują specjalny kod, który po wystukaniu na klawiaturze telefonu, otwiera drzwi do apartamentu.
Podczas wymeldowania goście zamykają za sobą drzwi, a elektroniczna nakładka sama je blokuje. W trakcie pobytu w apartamentach z usługą Click & Stay, system online ułatwia również kontakt z lokalnym biurem Sun & Snow oraz zgłaszanie usterek, jak np. zapchany zlew czy przepalona żarówka.
Usługa Click & Stay to nie tylko wygoda i oszczędność czasu dla gości, ale również bezpieczne i wygodne rozwiązanie dla właścicieli apartamentów, którym nakładka do zamka dodatkowo umożliwia prowadzenie rejestracji – kiedy i przez kogo mieszkanie było otwierane. Automatyczne blokowanie drzwi to też dodatkowe zabezpieczenie i pewność, że drzwi zostały zamknięte po opuszczeniu lokalu przez gości lub serwis sprzątający. Co równie istotne, w razie potrzeby, nakładkę w każdej chwili można zdemontować.
„Analitycy rynku turystycznego już od wielu lat podkreślają, że nowe technologie podwyższają komfort podróżowania, a popularność mobilnych rezerwacji rośnie z roku na rok. System rezerwacji on-line zwiększa atrakcyjność oferty oraz liczbę rezerwacji, a możliwość sprawnego kontaktu z lokalnym biurem umożliwia szybszą reakcję i zaspokojenie potrzeb gości, co z kolei zwiększa ich zadowolenie z pobytu i powoduje lepsze oceny obiektu w serwisach rezerwacyjnych” – dodaje Mariola Skorupa.
Równolegle z wprowadzeniem usługi Click & Stay, Sun & Snow wdrożyło nowy system badania satysfakcji klientów. Do gości, którzy zakończyli pobyt w apartamentach zarządzanych przez firmę, przesyłane są ankiety, dotyczące zarówno oceny standardu i wyposażenia poszczególnych apartamentów jak i jakości obsługi.
POWIĄZANE WPISY
4 sierpnia 2025
PPL i IOŚ-PIB nawiązują współpracę
Polskie Porty Lotnicze (PPL) oraz Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut…
0 Komentarzy2 Minuty
31 lipca 2025
B&B HOTELS modernizuje obiekty w Bytomiu i Piotrkowie Trybunalskim
B&B HOTELS zmodernizowało recepcje i lobby w hotelach w Bytomiu i Piotrkowie…
0 Komentarzy2 Minuty
30 lipca 2025
PLL LOT uruchamiają usługę Stopover dla pasażerów tranzytowych w Warszawie
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły nową usługę LOT Stopover, skierowaną do…
0 Komentarzy2 Minuty
29 lipca 2025
Travelist.pl uruchamia letnią odsłonę promocji Black Week
Półmetek wakacji to dla wielu idealny moment na zaplanowanie wypoczynku - nie tylko na…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lipca 2025
Arche stawia na eventy. 5 tysięcy wydarzeń i 200 mln zł wpływów
Arche SA zwiększa swoją obecność w sektorze spotkań i wydarzeń (MICE), obsługując tysiące…
0 Komentarzy7 Minuty
11 sierpnia 2025
Hotelarze odpowiadają na ataki w sprawie KPO
Branża turystyczna, która w czasie pandemii (a potem wojny za naszą wschodnią granicą)…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Mercure otwiera nowy hotel w Alba Iulia w Rumunii
Mercure otwiera pierwszy w Alba Iulia obiekt działający w ramach międzynarodowej sieci.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Accor wprowadza markę MGallery do Albanii
Albania zyskuje na znaczeniu jako kierunek podróży, w tym również w segmencie luksusowym.…
0 Komentarzy4 Minuty
4 sierpnia 2025
Zmiana w zarządzie Holtur: Łukasz Łach nowym prezesem
Przedsiębiorstwo Usługowe „Holtur”, należące do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
4 sierpnia 2025
PPL i IOŚ-PIB nawiązują współpracę
Polskie Porty Lotnicze (PPL) oraz Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut…
0 Komentarzy2 Minuty
31 lipca 2025
B&B HOTELS modernizuje obiekty w Bytomiu i Piotrkowie Trybunalskim
B&B HOTELS zmodernizowało recepcje i lobby w hotelach w Bytomiu i Piotrkowie…
0 Komentarzy2 Minuty
30 lipca 2025
PLL LOT uruchamiają usługę Stopover dla pasażerów tranzytowych w Warszawie
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły nową usługę LOT Stopover, skierowaną do…
0 Komentarzy2 Minuty
29 lipca 2025
Travelist.pl uruchamia letnią odsłonę promocji Black Week
Półmetek wakacji to dla wielu idealny moment na zaplanowanie wypoczynku - nie tylko na…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lipca 2025
Arche stawia na eventy. 5 tysięcy wydarzeń i 200 mln zł wpływów
Arche SA zwiększa swoją obecność w sektorze spotkań i wydarzeń (MICE), obsługując tysiące…
0 Komentarzy7 Minuty
11 sierpnia 2025
Hotelarze odpowiadają na ataki w sprawie KPO
Branża turystyczna, która w czasie pandemii (a potem wojny za naszą wschodnią granicą)…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Mercure otwiera nowy hotel w Alba Iulia w Rumunii
Mercure otwiera pierwszy w Alba Iulia obiekt działający w ramach międzynarodowej sieci.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Accor wprowadza markę MGallery do Albanii
Albania zyskuje na znaczeniu jako kierunek podróży, w tym również w segmencie luksusowym.…
0 Komentarzy4 Minuty
4 sierpnia 2025
Zmiana w zarządzie Holtur: Łukasz Łach nowym prezesem
Przedsiębiorstwo Usługowe „Holtur”, należące do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
4 sierpnia 2025
PPL i IOŚ-PIB nawiązują współpracę
Polskie Porty Lotnicze (PPL) oraz Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut…
0 Komentarzy2 Minuty