Startuje nowa kampania promująca zimowe atrakcje w Małopolsce

Wraz z pierwszymi opadami śniegu w małopolskich górach, w dniu 11 listopada wystartowała, zimowa kampania promocyjna na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Przedsmak tego, co w sezonie zimowym oferuje Kraków i Małopolska, można zobaczyć w Telewizji Polskiej, Polsacie oraz TVN.
Planując zimowe aktywności, MOT zachęca w spotach, aby odkryć nowe miejsca i możliwości, których ciągle przybywa w Małopolsce, a także odwiedzić znane atrakcje. Małopolska to blisko 60 stacji narciarskich, ponad 150 km nartostrad o różnym stopniu zaawansowania, które czekają na narciarzy i snowboardzistów. W spotach ukazane zostały najbardziej znane atrakcje turystyczne, będące wizytówką zimowej Małopolski. Wśród nich oprócz zabytków Krakowa i jarmarku bożonarodzeniowego na Rynku Głównym, są m.in. Kasprowy Wierch, Tatrzański Park Narodowy, Jaworzyna Krynicka, Słotwiny z wieżą widokową, Kotelnica Białczańska czy termy w Białce Tatrzańskiej.
Kampania spotowa realizowana jest przez Małopolską Organizację Turystyczną w partnerstwie z Województwem Małopolskim i Miastem Kraków w ramach krajowej części projektu pn. „Małopolska cel – podróży”. Rezultatem tej części kampanii będzie zwiększenie rozpoznawalności Krakowa i Małopolski w kraju jako miejsc atrakcyjnych turystycznie także w okresie zimowym, a w perspektywie długofalowej – zwiększenie liczby turystów odwiedzających różne zakątki regionu.
Zimowe migawki z Krakowa i Małopolski, które można obejrzeć na stronie visitmalopolska.pl oraz kanale YouTube.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Turystyka bliska naturze. Lubuskie pasieki otwierają się na turystów
Turystyka ewoluuje w kierunku doświadczeń bliższych naturze i lokalnym tradycjom. Jednym…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2025
Egzotyczny obraz Zosi Markowskiej na licytacji charytatywnej Gali Waszej Turystyki 2026
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku,…
0 Komentarzy1 Minuty
10 grudnia 2025
Mazowsze z nową strategią rozwoju turystyki biznesowej. MROT wyznacza kierunki dla branży MICE na lata 2026–2030
W Centrum Prasowym Foksal w Warszawie odbyła się konferencja podsumowująca projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
Air Astana spotkała się z branżą w Warszawie
Kazachskie Linie Lotnicze Air Astana zorganizowały 8 grudnia w Warszawie przedświąteczne…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
II Warszawskie Forum Turystyki i Rekreacji: nauka i praktyka o zarządzaniu turystyką w jednym miejscu
28 listopada 2025 roku w Warszawie odbyła się II edycja Warszawskiego Forum Turystyki i…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Mazowsze pełne legend – odkryj trzy zamki, które pokochają dzieci
Mazowsze skrywa wiele miejsc owianych fascynującymi legendami, które potrafią pobudzić…
0 Komentarzy6 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Nowy Targ – stolica Podhala pełna atrakcji
Nowy Targ to górska stolica Podhala, malowniczo położona nad Białym i Czarnym Dunajcem. Z…
0 Komentarzy4 Minuty
3 grudnia 2025
Mazowieckie city breaks – odkryj Radom, Płock, Siedlce i Żyrardów
Jesień i zima to idealny moment, aby spojrzeć na Mazowsze z innej, mniej oczywistej…
0 Komentarzy8 Minuty










