Star Alliance prezentuje kampanię „W rytmie doskonałości”
fot. materiały prasowe
Sojusz Star Alliance rozpoczął nową kampanię wizerunkową pod hasłem „W rytmie doskonałości”. Jej głównym motywem jest spójna współpraca 25 linii lotniczych i płynne doświadczenie pasażera na każdym etapie podróży.
Star Alliance uruchomił nową kampanię wizerunkową pod hasłem „W rytmie doskonałości”. Projekt koncentruje się na skoordynowanej współpracy 25 przewoźników zrzeszonych w sojuszu oraz na harmonijnym doświadczeniu pasażera, realizowanego od momentu rezerwacji biletu aż po korzystanie z benefitów programów lojalnościowych.
Kampania ukazuje kulisy współdziałania linii członkowskich w takich obszarach jak odprawa bagażu, dostęp do saloników lotniskowych czy przesiadki między przewoźnikami. Celem jest pokazanie, jak wspólny rytm działań wpływa na komfort i płynność podróży lotniczej realizowanej z udziałem kilku operatorów.
„Kampania pokazuje zaangażowanie, z jakim pełnimy rolę podmiotu umożliwiającego podróżnym bezproblemowe dotarcie do celu na pokładach samolotów należących do wielu różnych przewoźników. Klienci wchodzą w interakcje głównie z naszymi liniami członkowskimi, za pośrednictwem których wprowadzamy w życie inicjatywy na poziomie całego sojuszu – od etapu odprawy bagażowej, przez dostęp do saloników lotniskowych, aż po nagrody przyznawane w ramach programów lojalnościowych. To właśnie ów idealnie skoordynowany rytm naszych wspólnych działań jest czynnikiem wpływającym na poziom satysfakcji z usług całego sojuszu” – powiedział Renato Ramos, wiceprezes Star Alliance ds. strategii korporacyjnej.
Centralnym elementem kampanii jest film „W rytmie doskonałości”, zrealizowany na lotniskach w Tokio i Singapurze, ilustrujący kluczowe etapy podróży z jazzowym podkładem muzycznym. Za kreację odpowiada agencja The Secret Little Agency (TSLA).
Kampania podkreśla rolę Star Alliance w zapewnianiu spójnego doświadczenia podróży dzięki płynnej integracji usług 25 linii lotniczych. Wideo emitowane w ramach kampanii „W rytmie doskonałości” można obejrzeć tutaj.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty










