Star Alliance prezentuje kampanię „W rytmie doskonałości”
fot. materiały prasowe
Sojusz Star Alliance rozpoczął nową kampanię wizerunkową pod hasłem „W rytmie doskonałości”. Jej głównym motywem jest spójna współpraca 25 linii lotniczych i płynne doświadczenie pasażera na każdym etapie podróży.
Star Alliance uruchomił nową kampanię wizerunkową pod hasłem „W rytmie doskonałości”. Projekt koncentruje się na skoordynowanej współpracy 25 przewoźników zrzeszonych w sojuszu oraz na harmonijnym doświadczeniu pasażera, realizowanego od momentu rezerwacji biletu aż po korzystanie z benefitów programów lojalnościowych.
Kampania ukazuje kulisy współdziałania linii członkowskich w takich obszarach jak odprawa bagażu, dostęp do saloników lotniskowych czy przesiadki między przewoźnikami. Celem jest pokazanie, jak wspólny rytm działań wpływa na komfort i płynność podróży lotniczej realizowanej z udziałem kilku operatorów.
„Kampania pokazuje zaangażowanie, z jakim pełnimy rolę podmiotu umożliwiającego podróżnym bezproblemowe dotarcie do celu na pokładach samolotów należących do wielu różnych przewoźników. Klienci wchodzą w interakcje głównie z naszymi liniami członkowskimi, za pośrednictwem których wprowadzamy w życie inicjatywy na poziomie całego sojuszu – od etapu odprawy bagażowej, przez dostęp do saloników lotniskowych, aż po nagrody przyznawane w ramach programów lojalnościowych. To właśnie ów idealnie skoordynowany rytm naszych wspólnych działań jest czynnikiem wpływającym na poziom satysfakcji z usług całego sojuszu” – powiedział Renato Ramos, wiceprezes Star Alliance ds. strategii korporacyjnej.
Centralnym elementem kampanii jest film „W rytmie doskonałości”, zrealizowany na lotniskach w Tokio i Singapurze, ilustrujący kluczowe etapy podróży z jazzowym podkładem muzycznym. Za kreację odpowiada agencja The Secret Little Agency (TSLA).
Kampania podkreśla rolę Star Alliance w zapewnianiu spójnego doświadczenia podróży dzięki płynnej integracji usług 25 linii lotniczych. Wideo emitowane w ramach kampanii „W rytmie doskonałości” można obejrzeć tutaj.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










