Sopot dla każdego i przez cały rok. Sukces kampanii „See you in Sopot”

Kampania pokazywała różnorodnych bohaterów w przestrzeniach takich jak Opera Leśna, Goyki 3 Art Inkubator, Muzeum Sopotu, plaże i parki. Grafiki promocyjne były obecne w mediach, na wiatach przystankowych w Krakowie i Zakopanem, ekranach tramwajowych oraz na lotniskach i promach.
„Fantastyczne kadry kampanijne pokazały, że Sopot to miasto pełne atrakcyjnych przestrzeni, dostępnych nie tylko latem, w wysokim sezonie, ale przez cały rok dla osób w różnym wieku i z różnymi pasjami i potrzebami. Pokazaliśmy nasz kurort jako miasto dostępne i przyjazne dla każdego i na każdą kieszeń, z ciekawą, całoroczną ofertą kulturalno-sportową. Widzimy siłę i potencjał kampanii, dlatego nie zwalniamy tempa i już planujemy nową, październikową odsłonę „Widzimy się w Sopocie” – zapewniła Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu.
Na potrzeby kampanii uruchomiono na stronie visit.sopot.pl specjalną zakładkę z kalendarium wydarzeń oraz ofertą gastronomiczno-hotelarską, dostępną również w języku angielskim. Strona odnotowała 130 857 wyświetleń, co oznacza wzrost o 246 proc. względem analogicznego okresu w 2024 roku. Najwięcej użytkowników pochodziło z województw mazowieckiego, pomorskiego, śląskiego, małopolskiego i wielkopolskiego. Wśród odwiedzających z zagranicy dominowali obywatele Czech, Szwecji, Niemiec i Norwegii.
W ramach kampanii szczególny nacisk położono na współpracę z rynkami skandynawskim, brytyjskim, niemieckim i czeskim. Sopocką ofertę posezonową promowano podczas ponad 100 spotkań B2B na targach w Europie oraz poprzez kampanie na lotniskach, promach i w mediach branżowych, a także dzięki wizytom zagranicznych dziennikarzy i influencerów.
„Bardzo mocno postawiliśmy na współpracę ze skandynawskim, brytyjskim, niemieckim oraz czeskim rynkiem. See you in Sopot było pozytywnie odbierane przez zagraniczną branżę i turystów indywidualnych. Liczymy, że znajdzie to odzwierciedlenie w nowych rezerwacjach już jesienią tego roku” – podkreślił Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Mazowsze pełne legend – odkryj trzy zamki, które pokochają dzieci
Mazowsze skrywa wiele miejsc owianych fascynującymi legendami, które potrafią pobudzić…
0 Komentarzy6 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Nowy Targ – stolica Podhala pełna atrakcji
Nowy Targ to górska stolica Podhala, malowniczo położona nad Białym i Czarnym Dunajcem. Z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty










