Sopot dla każdego i przez cały rok. Sukces kampanii „See you in Sopot”

Kampania pokazywała różnorodnych bohaterów w przestrzeniach takich jak Opera Leśna, Goyki 3 Art Inkubator, Muzeum Sopotu, plaże i parki. Grafiki promocyjne były obecne w mediach, na wiatach przystankowych w Krakowie i Zakopanem, ekranach tramwajowych oraz na lotniskach i promach.
„Fantastyczne kadry kampanijne pokazały, że Sopot to miasto pełne atrakcyjnych przestrzeni, dostępnych nie tylko latem, w wysokim sezonie, ale przez cały rok dla osób w różnym wieku i z różnymi pasjami i potrzebami. Pokazaliśmy nasz kurort jako miasto dostępne i przyjazne dla każdego i na każdą kieszeń, z ciekawą, całoroczną ofertą kulturalno-sportową. Widzimy siłę i potencjał kampanii, dlatego nie zwalniamy tempa i już planujemy nową, październikową odsłonę „Widzimy się w Sopocie” – zapewniła Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu.
Na potrzeby kampanii uruchomiono na stronie visit.sopot.pl specjalną zakładkę z kalendarium wydarzeń oraz ofertą gastronomiczno-hotelarską, dostępną również w języku angielskim. Strona odnotowała 130 857 wyświetleń, co oznacza wzrost o 246 proc. względem analogicznego okresu w 2024 roku. Najwięcej użytkowników pochodziło z województw mazowieckiego, pomorskiego, śląskiego, małopolskiego i wielkopolskiego. Wśród odwiedzających z zagranicy dominowali obywatele Czech, Szwecji, Niemiec i Norwegii.
W ramach kampanii szczególny nacisk położono na współpracę z rynkami skandynawskim, brytyjskim, niemieckim i czeskim. Sopocką ofertę posezonową promowano podczas ponad 100 spotkań B2B na targach w Europie oraz poprzez kampanie na lotniskach, promach i w mediach branżowych, a także dzięki wizytom zagranicznych dziennikarzy i influencerów.
„Bardzo mocno postawiliśmy na współpracę ze skandynawskim, brytyjskim, niemieckim oraz czeskim rynkiem. See you in Sopot było pozytywnie odbierane przez zagraniczną branżę i turystów indywidualnych. Liczymy, że znajdzie to odzwierciedlenie w nowych rezerwacjach już jesienią tego roku” – podkreślił Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.
POWIĄZANE WPISY
12 sierpnia 2025
ESPT apeluje do premiera o powołanie Rady ds. Turystyki
Europejskie Stowarzyszenie Promocji Turystyki wystosowało do premiera Donalda Tuska…
0 Komentarzy3 Minuty
12 sierpnia 2025
Accor podsumowuje pierwsze półrocze 2025 roku
Grupa hotelowa Accor poinformowała o wzroście przychodów o 5,1 proc. przy stałych kursach…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Polska Izba Turystyki: KPO jest szansą, nie zagrożeniem
W obliczu narastającej fali krytyki dotyczącej segmentu HoReCa w KPO, Polska Izba…
0 Komentarzy1 Minuty
11 sierpnia 2025
Od poczekalni do prywatnych apartamentów – 80 lat luksusu na lotniskach
Strefy VIP na lotniskach mają ponad 80-letnią historię. Pierwsze saloniki dla pasażerów…
0 Komentarzy3 Minuty
8 sierpnia 2025
Turystyczne Skarby Małopolski 2025 – startuje VII edycja konkursu!
Małopolska ponownie zaprasza do wspólnego odkrywania najpiękniejszych zakątków regionu!…
0 Komentarzy2 Minuty
13 sierpnia 2025
Enter Air: pracownicy organizują się w ogólnokrajowy związek zawodowy
8 sierpnia 2025 roku zarząd Enter Air otrzymał informację o rozpoczęciu działalności…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Wakacje bez stresu o deszcz. Sun&Snow oferuje zwrot za niepogodę
W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania turystów i niepewną pogodę w tegoroczne…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Kolejkowo prezentuje wyniki finansowe z wykorzystaniem awatara prezesa opartego na AI
Kolejkowo SA, spółka specjalizująca się w tworzeniu makiet kolejowych, jako pierwsza na…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Jesienne festiwale kulinarne w regionie Trentino – kalendarz wydarzeń
Jesień w regionie Trentino to okres, w którym lokalne produkty, tradycje i krajobrazy…
0 Komentarzy4 Minuty
12 sierpnia 2025
ESPT apeluje do premiera o powołanie Rady ds. Turystyki
Europejskie Stowarzyszenie Promocji Turystyki wystosowało do premiera Donalda Tuska…
0 Komentarzy3 Minuty
12 sierpnia 2025
Accor podsumowuje pierwsze półrocze 2025 roku
Grupa hotelowa Accor poinformowała o wzroście przychodów o 5,1 proc. przy stałych kursach…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Polska Izba Turystyki: KPO jest szansą, nie zagrożeniem
W obliczu narastającej fali krytyki dotyczącej segmentu HoReCa w KPO, Polska Izba…
0 Komentarzy1 Minuty
11 sierpnia 2025
Od poczekalni do prywatnych apartamentów – 80 lat luksusu na lotniskach
Strefy VIP na lotniskach mają ponad 80-letnią historię. Pierwsze saloniki dla pasażerów…
0 Komentarzy3 Minuty
8 sierpnia 2025
Turystyczne Skarby Małopolski 2025 – startuje VII edycja konkursu!
Małopolska ponownie zaprasza do wspólnego odkrywania najpiękniejszych zakątków regionu!…
0 Komentarzy2 Minuty
13 sierpnia 2025
Enter Air: pracownicy organizują się w ogólnokrajowy związek zawodowy
8 sierpnia 2025 roku zarząd Enter Air otrzymał informację o rozpoczęciu działalności…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Wakacje bez stresu o deszcz. Sun&Snow oferuje zwrot za niepogodę
W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania turystów i niepewną pogodę w tegoroczne…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Kolejkowo prezentuje wyniki finansowe z wykorzystaniem awatara prezesa opartego na AI
Kolejkowo SA, spółka specjalizująca się w tworzeniu makiet kolejowych, jako pierwsza na…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Jesienne festiwale kulinarne w regionie Trentino – kalendarz wydarzeń
Jesień w regionie Trentino to okres, w którym lokalne produkty, tradycje i krajobrazy…
0 Komentarzy4 Minuty
12 sierpnia 2025
ESPT apeluje do premiera o powołanie Rady ds. Turystyki
Europejskie Stowarzyszenie Promocji Turystyki wystosowało do premiera Donalda Tuska…
0 Komentarzy3 Minuty