Sopot dla każdego i przez cały rok. Sukces kampanii „See you in Sopot”

Kampania pokazywała różnorodnych bohaterów w przestrzeniach takich jak Opera Leśna, Goyki 3 Art Inkubator, Muzeum Sopotu, plaże i parki. Grafiki promocyjne były obecne w mediach, na wiatach przystankowych w Krakowie i Zakopanem, ekranach tramwajowych oraz na lotniskach i promach.
„Fantastyczne kadry kampanijne pokazały, że Sopot to miasto pełne atrakcyjnych przestrzeni, dostępnych nie tylko latem, w wysokim sezonie, ale przez cały rok dla osób w różnym wieku i z różnymi pasjami i potrzebami. Pokazaliśmy nasz kurort jako miasto dostępne i przyjazne dla każdego i na każdą kieszeń, z ciekawą, całoroczną ofertą kulturalno-sportową. Widzimy siłę i potencjał kampanii, dlatego nie zwalniamy tempa i już planujemy nową, październikową odsłonę „Widzimy się w Sopocie” – zapewniła Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu.
Na potrzeby kampanii uruchomiono na stronie visit.sopot.pl specjalną zakładkę z kalendarium wydarzeń oraz ofertą gastronomiczno-hotelarską, dostępną również w języku angielskim. Strona odnotowała 130 857 wyświetleń, co oznacza wzrost o 246 proc. względem analogicznego okresu w 2024 roku. Najwięcej użytkowników pochodziło z województw mazowieckiego, pomorskiego, śląskiego, małopolskiego i wielkopolskiego. Wśród odwiedzających z zagranicy dominowali obywatele Czech, Szwecji, Niemiec i Norwegii.
W ramach kampanii szczególny nacisk położono na współpracę z rynkami skandynawskim, brytyjskim, niemieckim i czeskim. Sopocką ofertę posezonową promowano podczas ponad 100 spotkań B2B na targach w Europie oraz poprzez kampanie na lotniskach, promach i w mediach branżowych, a także dzięki wizytom zagranicznych dziennikarzy i influencerów.
„Bardzo mocno postawiliśmy na współpracę ze skandynawskim, brytyjskim, niemieckim oraz czeskim rynkiem. See you in Sopot było pozytywnie odbierane przez zagraniczną branżę i turystów indywidualnych. Liczymy, że znajdzie to odzwierciedlenie w nowych rezerwacjach już jesienią tego roku” – podkreślił Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
Air Astana spotkała się z branżą w Warszawie
Kazachskie Linie Lotnicze Air Astana zorganizowały 8 grudnia w Warszawie przedświąteczne…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
II Warszawskie Forum Turystyki i Rekreacji: nauka i praktyka o zarządzaniu turystyką w jednym miejscu
28 listopada 2025 roku w Warszawie odbyła się II edycja Warszawskiego Forum Turystyki i…
0 Komentarzy1 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty










