Sabre wystartował z systemem rezerwacji noclegów dla biur podróży
Sabre, jeden z największych globalnych systemów dystrybucji danych w branży turystycznej (GDS), ogłosiłuruchomienie systemu Content Services for Lodging. Dzięki niemu klienci agencji turystycznych otrzymają dostęp do ponad miliona ofert noclegowych, ułatwiając łatwiejsze porównywanie i wybór najlepszej opcji.
Content Services for Lodging odpowiada na potrzebę uporządkowania rozdrobnionej oferty w branży hotelarskiej. Umożliwia on dostęp do bardzo szerokiej oferty noclegowej, integrując treści z różnych źródeł: Globalnych Systemów Dystrybucji (GDS), platform z ofertami, takich jak Booking.com, Bedsonline, Expedia, oraz baz agencji.
Rozwiązanie dostępne jest jako API (interfejs programistyczny aplikacji) i zapewnia większą wydajność niż stosowane do tej pory systemy. Będzie ono zintegrowane z narzędziem dla biur podróży Sabre Red 360, które rozwijane jest w krakowskim oddziale Sabre.
Dostęp do większej ilości ofert powinien również pozytywnie wpłynąć na przychody agencji, które będą korzystać z Content Services for Lodging. Użytkownicy będą mieć także możliwości lepszego zarządzania preferowanymi treściami. Biura podróży mogą same wybierać, z ofert których agregatorów chcą korzystać.
Aby upewnić się, że Content Services for Lodging spełni potrzeby klientów, firma przez cały okres prac nad projektem zbierała opinie użytkowników współpracując w tym zakresie ze swoimi partnerami biznesowymi.
Traci Mercer, wiceprezes Sabre Travel Network, podkreślił: „Opracowane przez nas rozwiązanie rewolucjonizuje sposób, w jaki biura podróży będą sprzedawać i dokonywać rezerwacji hotelowych. Dzięki niemu będą mogli zapewnić podróżnym najlepsze wrażenia.”
System Content Services for Lodging ułatwia agentom porównywanie opcji zakwaterowania, co do tej pory stanowiło duże wyzwanie. W badaniu użyteczności przedstawiciele Sabre doszli do wniosku, że dzięki normalizacji, agenci podejmują decyzję w sprawie rezerwacji o 30 procent szybciej. Kolejną zaletą jest to, że wszystkie rezerwacje, nawet te dokonywane za pośrednictwem agregatora, będą aktywnymi segmentami GDS, ułatwiając zarazem biurom podróży ich obsługę. Nowe funkcje dostępne będą za pośrednictwem platformy Sabre Red 360 oraz GetThere.
POWIĄZANE WPISY
6 sierpnia 2025
eSky: Śródziemnomorskie kierunki nadal dostępne w ofercie last minute
Z analizy przeprowadzonej przez internetowe biuro podróży eSky.pl wynika, że Polacy wciąż…
0 Komentarzy4 Minuty
5 sierpnia 2025
Miesiąc miodowy z Rainbow. Nowa oferta kierowana do par
Biuro podróży Rainbow zaprezentowało szeroką i zróżnicowaną ofertę dedykowaną nowożeńcom…
0 Komentarzy3 Minuty
5 sierpnia 2025
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty LATO 2026
Z początkiem sierpnia biuro podróży Itaka uruchomiło przedsprzedaż oferty na sezon letni…
0 Komentarzy3 Minuty
1 sierpnia 2025
Rainbow prezentuje ofertę lato 2026: nowe kierunki i udogodnienia dla rodzin z dziećmi
Rainbow zapowiada rozszerzenie oferty na sezon lato 2026. Pomimo trwającego jeszcze…
0 Komentarzy4 Minuty
29 lipca 2025
Rainbow podsumowuje urlopowe wybory Polaków
Wakacje to dla wielu Polaków czas nie tylko odpoczynku, ale także okazja do odkrywania…
0 Komentarzy4 Minuty
13 sierpnia 2025
eSky.pl: Kobiety w sile wieku coraz częściej podróżują solo
Coraz więcej kobiet w sile wieku wybiera podróże solo - z danych eSky.pl wynika, że w…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
TFG: Rynek turystyczny w Polsce z rekordowym I półroczem 2025 roku
Zgodnie z danymi Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG), w pierwszym półroczu 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Kiwi.com udostępnia serwer MCP do wyszukiwania lotów przez agentów AI
Firma Kiwi.com, we współpracy z partnerem technologicznym AIpic, udostępniła serwer MCP…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
HONOR i eSky prezentują fotograficzny przewodnik dla podróżników
HONOR i eSky.pl rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do podróżników, łączącą…
0 Komentarzy2 Minuty
6 sierpnia 2025
eSky: Śródziemnomorskie kierunki nadal dostępne w ofercie last minute
Z analizy przeprowadzonej przez internetowe biuro podróży eSky.pl wynika, że Polacy wciąż…
0 Komentarzy4 Minuty
5 sierpnia 2025
Miesiąc miodowy z Rainbow. Nowa oferta kierowana do par
Biuro podróży Rainbow zaprezentowało szeroką i zróżnicowaną ofertę dedykowaną nowożeńcom…
0 Komentarzy3 Minuty
5 sierpnia 2025
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty LATO 2026
Z początkiem sierpnia biuro podróży Itaka uruchomiło przedsprzedaż oferty na sezon letni…
0 Komentarzy3 Minuty
1 sierpnia 2025
Rainbow prezentuje ofertę lato 2026: nowe kierunki i udogodnienia dla rodzin z dziećmi
Rainbow zapowiada rozszerzenie oferty na sezon lato 2026. Pomimo trwającego jeszcze…
0 Komentarzy4 Minuty
29 lipca 2025
Rainbow podsumowuje urlopowe wybory Polaków
Wakacje to dla wielu Polaków czas nie tylko odpoczynku, ale także okazja do odkrywania…
0 Komentarzy4 Minuty
13 sierpnia 2025
eSky.pl: Kobiety w sile wieku coraz częściej podróżują solo
Coraz więcej kobiet w sile wieku wybiera podróże solo - z danych eSky.pl wynika, że w…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
TFG: Rynek turystyczny w Polsce z rekordowym I półroczem 2025 roku
Zgodnie z danymi Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG), w pierwszym półroczu 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Kiwi.com udostępnia serwer MCP do wyszukiwania lotów przez agentów AI
Firma Kiwi.com, we współpracy z partnerem technologicznym AIpic, udostępniła serwer MCP…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
HONOR i eSky prezentują fotograficzny przewodnik dla podróżników
HONOR i eSky.pl rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do podróżników, łączącą…
0 Komentarzy2 Minuty
6 sierpnia 2025
eSky: Śródziemnomorskie kierunki nadal dostępne w ofercie last minute
Z analizy przeprowadzonej przez internetowe biuro podróży eSky.pl wynika, że Polacy wciąż…
0 Komentarzy4 Minuty