Ruszyła kolejna edycja kampanii „Polska. Więcej niż myślisz!”

fot. materiały prasowe

Na początku lipca ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii „Polska. Więcej niż myślisz!”, realizowanej przez POT. Na sześciu ekranach City Tower Lights przy Dworcu Centralnym w Warszawie zaprezentowano wizualizacje JuraParku Bałtów – laureata Złotego Certyfikatu POT 2024.

W ramach kampanii „Polska. Więcej niż myślisz!” prezentowane są wybrane destynacje oraz produkty turystyczne wyróżniające się unikalnością, spójną ofertą oraz potencjałem promocyjnym. Organizowaną cyklicznie akcję promocyjną powiązano z konkursem na Certyfikaty POT, realizowanym od 2003 roku.

„Certyfikat POT to ogromne wyróżnienie i jednocześnie szansa, by pokazać całej Polsce, że JuraPark Bałtów to coś znacznie więcej niż park z dinozaurami, to atrakcja turystyczna promująca region. To miejsce, gdzie przyroda, historia i nowoczesna edukacja tworzą fascynującą opowieść, która przyciąga całe rodziny z kraju i z zagranicy” – powiedziała Monika Pękala, dyrektor marketingu JuraPark Bałtów.

Polska Organizacja Turystyczna przyznaje Złoty Certyfikat tym produktom turystycznym, które nie tylko oferują usługi na wysokim poziomie, a także wnoszą istotną wartość dla regionu, w którym działają. Konkurs przebiega w kilku etapach i kończy się wyborem laureata spośród wcześniej nagrodzonych Certyfikatem POT.

„Polska to prawdziwy tygiel atrakcji turystycznych, nieoczywistych miejsc, gościnnych ludzi z pomysłami, wiedzą oraz pasją. Znajdziemy ich w każdym zakątku Polski, najbardziej odległym, najbardziej zaskakującym. Od wielu lat prezentujemy wyróżniające się polskie produkty i destynacje, zarówno w cyklicznych kampaniach „Polska. Więcej niż myślisz” jak i w organizowanym od 2003 roku konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikaty POT. W gronie ludzi, którzy zawładnęli sercami i umysłami turystów, są założyciele unikatowej atrakcji, która cały czas się rozwija i doskonali – Jura Parku w Bałtowie, zdobywcy Złotego Certyfikatu POT za rok 2024. Z dumą promujemy Jura Park Bałtów w najnowszej odsłonie naszej kampanii i to w najatrakcyjniejszej lokalizacji w stolicy” – dodała Małgorzata Wilk-Grzywna, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

JuraPark Bałtów działa od ponad 20 lat. Kompleks łączy elementy edukacyjne, rekreacyjne i rozrywkowe, adresując swoją ofertę do rodzin, grup szkolnych oraz turystów indywidualnych. Inwestycje w nowe atrakcje, rozwój infrastruktury noclegowej i współpraca z lokalnymi partnerami wpływają na wzrost ruchu turystycznego oraz rozwój ekonomiczny regionu.

Informacje o kampanii oraz o wyróżnionych produktach turystycznych znajdują się na stronie internetowej Polskiej Organizacji Turystycznej.