Rainbow – październik lepszy o ponad 10 proc.

Wartość przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w październiku 2017 roku wyniosła 43,0 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 38,8 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 10,8 proc.
Przychody z pośrednictwa wyniosły 4,5 mln PLN i były wyższe o około 104,5 proc. od przychodów analogicznego okresu 2016 roku, które wyniosły 2,2 mln PLN. Łączne przychody ze sprzedaży w miesiącu październiku 2017 roku wyniosły 47,5 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 41,0 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 15,9 proc..
Przychody ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych za okres od 1 stycznia do 31 października 2017 roku wyniosły 1 109,4 mln PLN i są wyższe o około 23,7 proc. od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 października 2016 roku, które wyniosły 896,6 mln PLN. Przychody z pośrednictwa w rachunku narastającym wyniosły 114,5 mln PLN i były niższe o około minus 20,3 proc.od przychodów analogicznego okresu roku 2016, które wyniosły 143,7 mln PLN. Łączne przychody ze sprzedaży Spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 października 2017 roku wyniosły 1.223,9 mln PLN i są wyższe o około 17,6 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 października 2016 roku, które wyniosły 1.040,3 mln PLN.
Wartość skonsolidowanych przychodów Grupy Kapitałowej ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w październiku 2017 roku wyniosła 43,0 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 38,8 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 10,8 proc. Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) wyniosły 9,2 mln PLN i były wyższe o około 73,6 proc. od przychodów analogicznego okresu roku 2016, które wyniosły 5,3 mln PLN. Łączne skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w październiku 2017 roku wyniosły 52,2 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 44,1 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 18,4 proc..
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży imprez turystycznych Grupy Kapitałowej Rainbow Tours w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 października 2017 roku wyniosły 1.109,4 mln PLN i są wyższe o około 23,7 proc. od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 października 2016 roku, które wyniosły 896,6 mln PLN. Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym wyniosły 191,5 mln PLN i były niższe o około minus11,8 proc. od przychodów analogicznego okresu roku 2016, które wyniosły 217,0 mln PLN. Łączne, skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej Rainbow Tours ze sprzedaży (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 października 2017 roku wyniosły 1.300,9 mln PLN i są wyższe o około 16,8 proc. od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 października 2016 roku, które wyniosły 1.113,6 mln PLN.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










