Rainbow – październik lepszy o ponad 10 proc.
Wartość przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w październiku 2017 roku wyniosła 43,0 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 38,8 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 10,8 proc.
Przychody z pośrednictwa wyniosły 4,5 mln PLN i były wyższe o około 104,5 proc. od przychodów analogicznego okresu 2016 roku, które wyniosły 2,2 mln PLN. Łączne przychody ze sprzedaży w miesiącu październiku 2017 roku wyniosły 47,5 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 41,0 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 15,9 proc..
Przychody ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych za okres od 1 stycznia do 31 października 2017 roku wyniosły 1 109,4 mln PLN i są wyższe o około 23,7 proc. od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 października 2016 roku, które wyniosły 896,6 mln PLN. Przychody z pośrednictwa w rachunku narastającym wyniosły 114,5 mln PLN i były niższe o około minus 20,3 proc.od przychodów analogicznego okresu roku 2016, które wyniosły 143,7 mln PLN. Łączne przychody ze sprzedaży Spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 października 2017 roku wyniosły 1.223,9 mln PLN i są wyższe o około 17,6 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 października 2016 roku, które wyniosły 1.040,3 mln PLN.
Wartość skonsolidowanych przychodów Grupy Kapitałowej ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w październiku 2017 roku wyniosła 43,0 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 38,8 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 10,8 proc. Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) wyniosły 9,2 mln PLN i były wyższe o około 73,6 proc. od przychodów analogicznego okresu roku 2016, które wyniosły 5,3 mln PLN. Łączne skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w październiku 2017 roku wyniosły 52,2 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 44,1 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 18,4 proc..
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży imprez turystycznych Grupy Kapitałowej Rainbow Tours w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 października 2017 roku wyniosły 1.109,4 mln PLN i są wyższe o około 23,7 proc. od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 października 2016 roku, które wyniosły 896,6 mln PLN. Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym wyniosły 191,5 mln PLN i były niższe o około minus11,8 proc. od przychodów analogicznego okresu roku 2016, które wyniosły 217,0 mln PLN. Łączne, skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej Rainbow Tours ze sprzedaży (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 października 2017 roku wyniosły 1.300,9 mln PLN i są wyższe o około 16,8 proc. od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 października 2016 roku, które wyniosły 1.113,6 mln PLN.
POWIĄZANE WPISY
2 października 2025
eSky: Odkryj europejskie miasta podczas koncertów największych gwiazd
eSky Group przygotowało oferty podróży na największe europejskie koncerty sezonu 2025/26.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
Anex Tour Poland otworzył trzy nowe biura sprzedaży
Anex Tour Poland powiększył swoją sieć o kolejne trzy biura sprzedaży. Nowe punkty…
0 Komentarzy1 Minuty
1 października 2025
Zmiany w Exim Tours. Diana Cioczek wzmacnia zespół sprzedaży
Od 1 października do zespołu Exim Tours dołącza Diana Cioczek, obejmując stanowisko B2B…
0 Komentarzy2 Minuty
30 września 2025
Wakacje.pl: Jesień coraz ważniejszym sezonem urlopowym dla Polaków
Coraz więcej Polaków decyduje się na zagraniczne wyjazdy po zakończeniu wakacji…
0 Komentarzy3 Minuty
29 września 2025
Triverna: Ferie 2026 warto zaplanować z wyprzedzeniem
Wakacje 2025 pokazały, że wcześniejsze rezerwacje zapewniają lepsze ceny i większy wybór…
0 Komentarzy2 Minuty
6 października 2025
TOP Touristik startuje z first minute na lato 2026
TOP Touristik rozpoczyna sprzedaż first minute na lato 2026, oferując podróżnym możliwość…
0 Komentarzy1 Minuty
6 października 2025
Jesień nie dla miast. Polacy uciekają od miejskiego zgiełku w góry i nad morze
Jesienne city breaki tracą na popularności. Dane Travelist.pl pokazują, że rezerwacje w…
0 Komentarzy4 Minuty
6 października 2025
Marka Thomas Cook pojawi się na polskim rynku. eSky uruchamia sprzedaż agencyjną pod legendarnym brandem
Sieć agencyjna eSky będzie dystrybuować ofertę Thomasa Cooka, poszerzając kanały…
0 Komentarzy3 Minuty
3 października 2025
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026. We wrześniu i październiku w Warszawie i…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
eSky: Odkryj europejskie miasta podczas koncertów największych gwiazd
eSky Group przygotowało oferty podróży na największe europejskie koncerty sezonu 2025/26.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
Anex Tour Poland otworzył trzy nowe biura sprzedaży
Anex Tour Poland powiększył swoją sieć o kolejne trzy biura sprzedaży. Nowe punkty…
0 Komentarzy1 Minuty
1 października 2025
Zmiany w Exim Tours. Diana Cioczek wzmacnia zespół sprzedaży
Od 1 października do zespołu Exim Tours dołącza Diana Cioczek, obejmując stanowisko B2B…
0 Komentarzy2 Minuty
30 września 2025
Wakacje.pl: Jesień coraz ważniejszym sezonem urlopowym dla Polaków
Coraz więcej Polaków decyduje się na zagraniczne wyjazdy po zakończeniu wakacji…
0 Komentarzy3 Minuty
29 września 2025
Triverna: Ferie 2026 warto zaplanować z wyprzedzeniem
Wakacje 2025 pokazały, że wcześniejsze rezerwacje zapewniają lepsze ceny i większy wybór…
0 Komentarzy2 Minuty
6 października 2025
TOP Touristik startuje z first minute na lato 2026
TOP Touristik rozpoczyna sprzedaż first minute na lato 2026, oferując podróżnym możliwość…
0 Komentarzy1 Minuty
6 października 2025
Jesień nie dla miast. Polacy uciekają od miejskiego zgiełku w góry i nad morze
Jesienne city breaki tracą na popularności. Dane Travelist.pl pokazują, że rezerwacje w…
0 Komentarzy4 Minuty
6 października 2025
Marka Thomas Cook pojawi się na polskim rynku. eSky uruchamia sprzedaż agencyjną pod legendarnym brandem
Sieć agencyjna eSky będzie dystrybuować ofertę Thomasa Cooka, poszerzając kanały…
0 Komentarzy3 Minuty
3 października 2025
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026. We wrześniu i październiku w Warszawie i…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
eSky: Odkryj europejskie miasta podczas koncertów największych gwiazd
eSky Group przygotowało oferty podróży na największe europejskie koncerty sezonu 2025/26.…
0 Komentarzy2 Minuty