Rainbow – grudniowa sprzedaż lepsza o 61 proc.

Według komunikatu zarządu Rainbow Tours S.A. wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w grudniu 2016 roku wyniosła 74,7 mln zł, o 61 proc. więcej niż grudniu 2015 roku (46,4 mln zł).
Przychody z pośrednictwa wyniosły 3,9 mln zł i były niższe o minus 41,8 proc. od przychodów z analogicznego okresu 2015 roku, które wyniosły 6,7 mln zł. Łączne przychody ze sprzedaży w miesiącu grudniu 2016 wyniosły 78,6 mln zł, co w porównaniu z ostanim miesiącem 2015 roku, w którym przychody wyniosły 53,1 mln zł, stanowi wzrost sprzedaży o 48,0 proc..
Przychody ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku wyniosły 1047,2 tys. zł i są wyższe o 15,7 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2015 roku, które wyniosły 905,1 mln zł. Przychody z pośrednictwa w rachunku narastającym wyniosły 149,6 mln zł i były niższe o minus 27,7 proc. od przychodów analizowanego okresu roku 2015, które wyniosły 206,8 mln zł. Łączne przychody ze sprzedaży spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku wyniosły 1 196,8 mln zł i są wyższe o 7,6 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2015 roku, które wyniosły 1 111,9 mln zł.
Zarząd Rainbow Tours S.A., w imieniu Grupy Kapitałowej informuje, że wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w miesiącu grudniu 2016 r. wyniosła 74,7 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r., w którym przychody wyniosły 46,4 mln zł, stanowi wzrost sprzedaży o 61,0 proc.. Skonsolidowane przychody z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) wyniosły 5,5 mln zł i były niższe o minus 30,4 proc. od przychodów analizowanego okresu roku 2015, które wyniosły 7,9 mln zł. Łączne skonsolidowane przychody ze sprzedaży w miesiącu grudniu 2016 wyniosły 80,2 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r., w którym przychody wyniosły 54,3 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 47,7 proc..
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży imprez turystycznych Grupy w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku wyniosły 1047,2 mln zł i są wyższe o 15,7 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2015 roku, które wyniosły 905,1 mln zł. Skonsolidowane przychody z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym wyniosły 224,9 mln zł i były niższe o minus 21,9 proc. od przychodów analizowanego okresu roku 2015, które wyniosły 288,0 mln zł. Łączne, skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku wyniosły 1 272,1 mln zł i są wyższe o 6,6 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2015 roku, które wyniosły 1 193,1 mln zł.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










