Radisson Hotel Group rozszerza swoją obecność na Wybrzeżu Bałtyckim
Radisson Hotel Group rozszerza swoją obecność na Wybrzeżu Bałtyckim wraz z podpisaniem umowy z Radisson Blu Resort, Międzywodzie. Po otwarciu pod koniec 2024 roku nowo wybudowany nadmorski ośrodek wypoczynkowy będzie 10. hotelem marki Radisson Blu w kraju.
Położony 300 metrów od plaży, obiekt będzie oferował 226 apartamentów, od tych z jedną sypialnią o powierzchni 38-40 mkw po apartamenty superior o powierzchni 70 mkw. Wszystkie apartamenty będą wyposażone w aneks kuchenny, oddzielną sypialnię, duży balkon i okno z widokiem na otaczającą zieleń. Wzniesiony w dwóch półkolach z kaskadowymi tarasami na końcach i to właśnie ta architektura sprawi, że nieruchomość będzie się wyróżniać. Ośrodek posiada dwa baseny, strefę wellness i siłownię, strefę dla dzieci, trzy restauracje, dwa bary i dużym garaż, które wzbogacą doznania wynikające z pobytu. Mając na uwadze zrównoważony rozwój, hotel będzie wyposażony w pompy ciepła i kolektory słoneczne w celu zmniejszenia zużycia energii, a dla gości dostępne będą rowery zwykłe i elektryczne.
Międzywodzie to nadmorska miejscowość, położona pomiędzy Zalewem Kamieńskim a Morzem Bałtyckim na wyspie Wolin, z atrakcyjnymi białymi plażami i spokojną przyrodą. Do miasta można łatwo dojechać samochodem nową drogą ekspresową S3, łączącą je z oddalonym o 66 km lotniskiem Szczecin-Goleniów. Dołączenie do grupy hotelu Radisson Blu Resort, Międzywodzie zwiększa łączną liczbę hoteli działających i rozwijających się w Polsce do 19 i rozszerza coraz bardziej popularną ofertę ośrodków wypoczynkowych Radisson Hotel Group w kraju.
Radisson Blu, jako największa marka wyższej klasy w Europie jest pionierem w polskim segmencie rekreacyjnym. Mamy udokumentowane osiągnięcia na całym Wybrzeżu Bałtyckim i w różnych górskich miejscach wypoczynkowych. Dzięki Radisson Blu Resort, Międzywodzie, umacniamy naszą pozycję lidera. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Sea Invest i dziękujemy im za zaufanie do naszych marek i naszej firmy – mówi Valerie Schuermans, Wiceprezes ds. Rozwoju Biznesu na Europę Środkową i Zachodnią w Radisson Hotel Group.
Jesteśmy dumni i podekscytowani, że nasz projekt i biznesplan inwestycji w Międzywodziu okazał się równie interesujący dla tak rozpoznawalnej i ekskluzywnej marki jak Radisson Blu. Jesteśmy przekonani, że połączenie naszego doświadczenia jako krajowych inwestorów z know-how międzynarodowej sieci hotelowej pozwoli nam stworzyć wyjątkowe miejsce, znacząco podnoszące rangę Międzywodzia w gronie wybieranych miejsc turystycznych w tej części wybrzeża, które przyciąga gości nie tylko z Polski, ale również z pobliskich Niemiec. Jesteśmy pewni, że to dopiero pierwszy krok w naszej współpracy i już wkrótce ustalimy kolejną wspólną inwestycję w innej bardzo atrakcyjnej nadbałtyckiej lokalizacji – mówi Marek Kocwa i Marcin Gabryjelski z Sea Invest.
Warszawski Radisson Collection Hotel z nagrodą the World Luxury Hotel Award
POWIĄZANE WPISY
15 grudnia 2025
IGHP: listopad 2025 z lepszymi wynikami niż rok temu
Wyniki hoteli w listopadzie 2025 roku były wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty










